خبرهای داغ:
سهرابی بیدار خبر داد

آماده‌باش ۸۰۰ نفر نیروی عملیاتی در قالب ۱۹۰ اکیپ برای تأمین برق انتخابات ریاست جمهوری در همدان

همدان-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: در روز انتخابات ۵۳۶ نفر نیروی عملیاتی در قالب ۱۹۰ اکیپ، ۲۵۰ نفر پرسنل فنی، پشتیبانی و نظارتی برای تأمین برق انتخابات فعال و آماده‌باش هستند.
کد خبر: ۹۶۱۰۱۸۲
|
۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی سهرابی بیدار با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای تامین برق مطمئن و پایدار در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: در این راستا ضمن تشکیل کمیته راهبری پایداری تامین برق در  انتخابات سال ۱۴۰۳، جلسات هماهنگی در ستاد و واحد‌های اجرایی برگزار شد.

وی با اشاره به تهیه سناریو تامین برق مطمئن و پایدار در تمام واحد‌های تابعه و ارسال آن به دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل ستاد گفت: از شبکه توزیع برق از قبیل خطوط فشارمتوسط، پست‌های توزیع، شبکه فشارضعیف و لوازم اندازه‌گیری نصب شده در مسیر و شعب اخذ رای نیز بازدید و اصلاحات و اقدامات لازم انجام شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: تمام نیرو‌های مدیریتی، عملیاتی، بحران و پدافند غیرعامل و نیرو‌های موثر برای رفع مشکلات احتمالی تا پایان زمان شمارش آراء  در آمادگی کامل هستند.

وی از حضور و استقرار اکیپ‌های عملیاتی در نقاط مانور و حوزه‌های اخذ رای برای اقدام در حوادث احتمالی خبر داد و گفت: در روز انتخابات ۵۳۶ نفر نیروی عملیاتی در قالب ۱۹۰ اکیپ، ۲۵۰ نفر پرسنل فنی، پشتیبانی و نظارتی و ۲۶۱ دستگاه خودرو سبک و سنگین برای تأمین برق انتخابات ریاست جمهوری در سطح استان فعال و آماده‌باش هستند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار