گفتگوی خواندنی بسیج با بانوی مهرگانی؛

اولین حضور انتخاباتم است و به عشق سردار سلیمانی و شهید رئیسی شرکت می کنم

اولین حضور انتخاباتم است و به عشق سردار سلیمانی و شهید رئیسی شرکت می کنم
بانوی مهرگانی در حوزه رای گیری گفت: من در هیچ انتخاباتی شرکت نکردم اما به عشق رییس جمهور شهید و سردار سلیمانی در انتخابات شرکت کردم.
کد خبر: ۹۶۱۰۲۱۷
|
۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۱

قزوین_ به گزارش بسیج، انتخابات مهمترین مولفه حضور مردم در اداره هر کشوری است و این مولفه مهم و حضور آزادانه در انتخابات از نشانه های آزادی بیان در یک نظام توانمند است.

امروز چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در حالی برگزار می شود که مردم از بین چهار نامزد انتخاباتی، به فرد منتخب خود رأی می دهند.

استان قزوین و شهرستان های تابعه نیز همگام با سایر استان های کشور امروز شاهد حماسه آفرینی مردم انقلابی و ولایی دارالمومنین ایران است. یکی از شهرهای استان قزوین، شهر مهرگان است که مردم شریف این دیار انقلابی به طور پرشور از ساعات اولیه روز در صفوف رای حاضر شدند.

یک شهروند مهرگانی در حوزه رای گیری در گفت و گو با خبرنگار بسیج گفت: اولین بار است در انتخابات شرکت می کنم. قبلا اعتقادی به مدیریت ها در کشور نداشتم اما با شهادت رییس جمهور رییسی متوجه شدم انسان های متعددی هستند که برای کشور زحمت می کشند و دیده نمی شوند، این افراد با خدا معامله کردند.

 وی افزود: من اولین بار است که در انتخابات با علاقه شرکت کردم و به خاطر شهدا و سربلندی ایران عزیز پای کار هستم تا به سهم خودم در مدیریت و سرنوشت کشور به اندازه یک رای سهیم باشم و کسانی که در انتخابات شرکت نکردند و مردد هستند تقاضا می کنم در انتخابات شرکت کنند.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار