خبرهای داغ:
رضانیا خبر داد

توزیع یک میلیون و ۶۵۸ هزار تعرفه در استان همدان

همدان-رئیس ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه یک میلیون و ۶۵۸ هزار تعرفه توزیع شده است، گفت: نزدیک به ۱۳ هزار رای اولی در استان داریم و یک میلیون و ۴۵۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.
کد خبر: ۹۶۱۰۲۵۳
|
۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن رضانیا در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تقدیر از حضور گرم و صمیمانه اصحاب رسانه اظهار کرد: کشور بدون رسانه ابتر است.

وی افزود: انتخابات با این حساسیت که در شرایط کاملا استثنایی هستیم برگزار شد؛ طی ۴۰ روز باید تلاش می‌کردیم که بسترهای انتخابات را فراهم کنیم و نظام سیاسی انقلاب اسلامی نشان داد که در دنیا از اقتدار بالایی برخوردار هستیم.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: امروز فرایندها به بهترین وجه انجام شد، رقابت‌ها جدی بود و گرمای انتخابات را در مناظرات دیدیم، فعالیت‌های انتخاباتی خیلی جدی در کشور طی شد تا به امروز که انقلاب اسلامی حول ولایت فقیه معنا پیدا می‌کند.

وی ابراز کرد: مردم رکن رکین در این انقلاب هستند، این نقشی که به این زیبایی ایفا کردند و امروز به فضل الهی و با تدبیر و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب صبح امروز ساعت ۸ صبح انتخابات آغاز به کار کرد و تاکنون مهلت اول انتخابات تا ساعتی دیگر به اتمام می‌رسد.

رضانیا با اشاره به اینکه با این حجم از رسانه های معاند و تلاش ها و برنامه هایی که داشتند برای انتخابات مشکلی تاکنون نداشتیم، عنوان کرد: از سوی وزارت کشور حتما مرحله دوم تمدید خواهد شد.

وی گفت: مردم انتخاب اصلح را برای نشستن بر کرسی ریاست جمهوری چهاردهم دارند که برای ۴ سال انتخاب خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به اینکه تاکنون از لحاظ امنیتی مسئله نداشتیم و روند رای‌گیری به نحو مطلوب انجام شده است، بیان کرد: ستادهای انتخاباتی نامزدها مطابق قانون اجازه فعالیت ندارند؛ تاکنون تخلف انتخاباتی نداشتیم و با حضور به هنگام دستگاه‌های نظارتی تشکیل پرونده نداشتیم.

وی در توصیه به ستادهای انتخاباتی عنوان کرد: قانون را حتما رعایت کنند و احساسات خود را کنترل کنند.

رضانیا گفت: حجم زیادی از معاندین در فضای مجازی فعالیت می‌کنند و طی این ۴۵ سال ایران کشور انتخاب‌ها در دنیا است و مردم تصمیم می‌گیرند و کسی اجازه ندارد در سلامت نظام انتخاباتی کشور خدشه وارد کند و قانون فصل الخطاب کار ما خواهد بود.

وی با بیان اینکه روند مشارکت را هم در استان و هم در کشور افزایشی می‌دانیم، ابراز کرد: نتایج انتخابات را فقط ستاد انتخابات کشور اجازه دارد اعلام کند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به اینکه دو شناسه و مدرک هویتی کارت ملی و شناسنامه را برای اخذ رای اعلام کردند، بیان کرد: نظام انتخاباتی ما کاملا مردمی است.

وی با بیان اینکه یک میلیون و ۶۵۸ هزار تعرفه توزیع شده است، گفت: نزدیک به ۱۳ هزار رای اولی در استان داریم و یک میلیون و ۴۵۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند؛ آمار مشارکت ما تاکنون نسبت به انتخابات مجلس بیشتر است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار