رئیس جمهوری می خواهیم که به دنبال خدمت واقعی به مردم باشد

معاون نهاد رهبری در دانشگاه‌ها گفت: رئیس‌جمهوری می‌خواهیم که دنبال خدمت واقعی به مردم باشد و به فکر فقرا و ضعفا باشد.
کد خبر: ۹۶۱۰۳۵۵
|
۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی طهماسبی، معاون نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در جشن بزرگی که به همت سادات و فرماندهی و نمایندگی تیپ 12 و با حضور کارکنان ستاد سپاه استان، وابستگان و نواحی مقاومت بسیج سمنان، مهدی‌شهر، سرخه و دانشجویی در حسینیه امام خمینی (ره) این یگان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر گفت: قرآن و اهل‌بیت 2 ریسمان الهی است برای نجات انسان و دستگیر و نجات‌دهنده مؤمنان از گذرگاه‌های سخت دنیوی و اخروی هستند.

وی افزود: انسان منهای قرآن هیچ است؛ حال باید بصیرت داشت و فهمید که اهل‌بیت نیز از قرآن جدا نیستند. زمانی برای مقابله با امام علی (ع) قرآن‌ها را سرنیزه کردند و امروز هم قرآن در منازل همه مسلمانان است. در خانه پادشاهان کشورهای عربی قرآن موجود است ولی در دفاع از مستضعفانی نظیر مردم غزه که همان قرآن به این موضوع امر کرده است چیزی از آنان نمی‌بینیم. بنابراین قرآن کریم زمانی قرآن است که ما به مغز و معانی آن دقت و عمل کنیم.

طهماسبی به انتخابات هشتم تیرماه نیز اشاره کرد و گفت: رئیس‌جمهوری می‌خواهیم که دنبال خدمت واقعی به مردم باشد و به فکر فقرا و ضعفا باشد. رئیس‌جمهور عبا و عمامه خاکی ما به لطف خدا آن‌قدر بالا رفت که میلیون‌ها نفر برای تشییع پیکر مطهر او به میدان آمدند. رئیسی که رهبر معظم انقلاب که فرمودند«دلم برای رئیسی سوخت» عده‌ای در حق او جفا کردند و چه قبل از ریاست جمهوری ایشان، چه در دوران سه ساله ریاست جمهوری ایشان. ولی به لطف خدا آن‌قدر عزت پیدا کرد که در پایین پای حضرت رضا (ع) به خاک سپرده شد.

در پایان این مراسم از تعدادی از همکاران تیپ 12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان که در طول یک سال گذشته در امر ازدواج و افزایش جمعیت (فرزند سوم و چهارم) پیش‌قدم بودند تجلیل شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار