روابط عمومی نماد حیات یک مجموعه است

 فرمانده تیپ 12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اهمیت کار روابط عمومی و تبلیغات در دنیای امروز گفت: روابط عمومی نماد حیات یک مجموعه است.
کد خبر: ۹۶۱۰۳۶۳
|
۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار زراعی در دیدار با سرپرست روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان اظهار کرد: امام خمینی (ره) در کلامی می‌فرمایند« دنیا به دوش تبلیغات است» و در ادامه فرموده‌اند که«توجه داشته باشید که بالاترین چیزی که می‌تواند این انقلاب را در اینجا به ثمر برساند و به خارج صادر کند، تبلیغات است»؛ این کلام امام نشان‌دهنده اهمیت کار تبلیغات است.

وی افزود: در دنیای امروز که دنیای رسانه و فضای مجازی شده است این کلام وسعت و جامعیت بیشتری به خود می‌گیرد و در این میان نقش روابط عمومی‌ها نقش بسزایی است.

سردار زراعی افزود: برد رسانه‌ای یک مجموعه به ماندگاری و ثبت و انعکاس دقیق و به‌موقع برنامه‌های اجرایی آن مجموعه است که این وظیفه خطیر به دوش روابط عمومی و تبلیغات است و این نمایان گر و جلوه قدرت برتر روابط عمومی‌ها و رسانه است.

زراعی گفت: انعکاس دقیق و به‌موقع برنامه‌های اجرایی رده‌ها از جمله زحمات مورد انتظار از روابط عمومی و تبلیغات است که از طریق رسانه‌ها این انعکاس انجام می‌شود و احیا و حیات یک مجموعه از طریق روابط عمومی و تبلیغات آن مجموعه نمایش داده می‌شود.

امید مظفری، سرپرست روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان نیز با تأکید موضوعات مطرح شده از جانب فرمانده تیپ 12 به اهمیت کار روابط عمومی و تبلیغات اشاره کرد و گفت: تصویری که از روابط عمومی و تبلیغات برای برخی‌ها شکل‌گرفته است، تصویر کامل و جامعی نیست؛ چراکه روابط عمومی و تبلیغات از مجموعه‌های اثرگذار و مهم سپاه و بسیج است و مأموریت‌های بزرگی را بر عهده دارد.

وی اظهار داشت: شکل مأموریت‌های تیپ 12 به‌خصوص و خاص است، ولی نباید از بحث معنویت افزایی و فرهنگی کارکنان و مجموعه نیز غافل شد که بخش اعظمی از این موضوعات معنوی و فرهنگی بر دوش روابط عمومی و تبلیغات است.

بر اساس این گزارش، در این دیدار صمیمی که با حضور محمد ابراهیمی، مسئول روابط عمومی و تبلیغات تیپ 12 برگزار شد، موضوعات و موانع و انتظارات طرفین در جهت بهبود و اثربخشی هر چه بیشتر برنامه‌ها به بحث و تبادل‌نظر پرداخته شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار