شهادت فرزندی از بام ایران در سیستان و بلوچستان؛

سرباز وظیفه فرهاد جلیل به دست اشرار به شهادت رسید

سرباز وظیفه فرهاد جلیل به دست اشرار به شهادت رسید
سرباز وظیفه فرهاد جلیل از چهارمحال و بختیاری به دست اشرار مسلح در سیستان و بلوچستان به شهادت نایل آمد.
کد خبر: ۹۶۱۰۴۰۶
|
۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸

اشرار مسلح در حمله به خودرو حامل صندوق اخذ رای در منطقه جکیگور سیستان و بلوچستان سرباز وظیفه فرهاد جلیل از چهارمحال و بختیاری را به شهادت رساندند.

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری؛ اشرار مسلح در حمله به خودرو حامل صندوق اخذ رای در منطقه جکیگور سیستان و بلوچستان برای ربودن صندوق آرای مردم، موجب شد ۵ نفر از عوامل اجرایی و انتظامی مجروح و به مرکز درمانی منتقل که متاسفانه دو نفر به نام های سرباز وظیفه انتظامی فرهاد جلیل و گروهبان یکم مرزبانی ابراهیم مرمزی به درجه رفیع شهادت نائل آیند.

سرباز وظيفه فرهاد جليل اهل شهرستان لردگان از توابع استان چهارمحال و بختياري است که در استان سيستان و بلوچستان مشغول انجام وظيفه خدمت سربازي بود و در برقراري امنيت انتخابات رياست جمهوري به فيض شهادت نائل آمد. با فداکاری و رشادت ماموران انتظامی محافظ، از صندوق ارای حفاظت شد.

سردار منوچهر امان اللهي، فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري، شهادت سرباز وظيفه"فرهاد جليل" که در استان سيستان و بلوچستان در راه برقراري امنيت انتخابات به شهادت رسید را به مقام معظم رهبري،خانواده معظم شهید، مردم شهيد پرور استان و کارکنان و همرزمان وي تبريک و تسليت گفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار