مثبت سوژه/ فرهنگ بسیجی و کار جهادی

یکی از عرصه‌های تبلور فرهنگ بسیج در کشور، عرصه خدمت‌رسانی و سازندگی است و گروه جهادی شهیده اشرف گنجویی یکی از این گروه‌های بسیجی است که فعالیت‌های درخشانی در عرصه‌های مختلف از خود برجای گذاشته است.
کد خبر: ۹۶۱۰۴۷۸
|
۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۸

مثبت سوژه/فرهنگ بسیجی و کار جهادی

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، شجره طیبه بسیج در طول سال‌های پس از انقلاب همواره درخشیده و در صحنه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و سازندگی نمونه‌ای برجسته از اقدام جهادی بوده و صحنه‌هایی ماندگار از تجسم ایمان در میدان عمل را به تصویر کشیده است. 

رهبر انقلاب اسلامی در طول سال‌های متمادی، تعابیر زیبایی از بسیج ارائه داده‌اند و بسیج را با عباراتی همچون «رمز پایداری، ماندگاری و عزت ملی» و «جلودار، پیشرو و خط‌شکن» و «گنج بی‌انتها» توصیف کرده‌اند.

گروه جهادی شهیده اشرف گنجویی یکی از این گروه‌های بسیجی است که فعالیت‌های درخشانی در عرصه‌های مختلف از خود برجای گذاشته است.

نوروز علی فرمانده پایگاه شهیده اشرف گنجویی با اعلام اینکه کار جهادی مردم رو به هم‌نزدیک و فاصله‌ها رو کم می‌کند و نشان می‌دهد که ما پشت هم هستیم، در زمینه این فعالیت‌ها می‌گوید: این فعالیت‌ها از پخش بسته‌های معیشتی، لوازم التحریر، تهیه جهیزیه برای خانواده‌های بی‌بضاعت گرفته است تا قربانی کردن گوسفند و پخش کردن بین مردم و به مناسبت‌های مختلف مثل ماه مبارک رمضان، شب یلدا، ولادت و شهادت ائمه اطهار علیه السلام بسته‌های معیشتی و غذای گرم بین نیازمندان و ایتام محله توزیع می‌شود.
مثبت سوژه/فرهنگ بسیجی و کار جهادی
وی افزود: برگزاری جلسات جزء خوانی درماه مبارک رمضان، جلسه هفتگی قران در طول سال، ارائه خدمات پزشکی ماهیانه از جمله فشارخون وقند خون، دورهمی دختران درکتابخانه به عنوان کافه کتاب هرپنج شنبه ومعرفی یک کتاب مفید، فراهم کردن ازدواج آسان برای زوج‌های بی بضاعت، تهیه کارت هدیه به مناسبت روز دختر وتوزیع آن بین دختران نیازمند و راه اندازی کارگاه اشتغالزایی (کماچ سن وکلمپه) برای بسیجیان از جمله فعالیت‌های این گروه جهادی است.


مثبت سوژه/فرهنگ بسیجی و کار جهادی

نوروز علی از دیگر اقدامات این گروه جهادی می‌گوید:تهیه کارت نان وتوزیع بین نیازمندان وهرسه شنبه به عنوان سه شنبه‌های مهدوی ۵۰ پرس غذا بین نیازمندان محله توزیع می‌شود.

مثبت سوژه/فرهنگ بسیجی و کار جهادی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار