خبرهای داغ:
مثبت سوژه |

آزادی ۳ زندانی جرائم غیرعمد به همت مدیر و دانش‌آموزان جهادی شهرستان شال قزوین

یکی از مدیران مدارس شهرستان شال استان قزوین، در یک اقدام خداپسندانه با کمک دانش آموزان و معلمان مدرسه شهید محمد کریم سلطانی، زمینه آزادی سه زندانی جرائم غیرعمد و بازگشت آنها به آغوش خانواده را فراهم کرد. 
کد خبر: ۹۶۱۰۵۱۴
|
۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲

خبرگزاری بسیج _ یکی از مدیران مدارس شهرستان شال استان قزوین، در یک اقدام خداپسندانه با کمک دانش آموزان و معلمان مدرسه شهید محمد کریم سلطانی، زمینه آزادی سه زندانی جرائم غیرعمد و بازگشت آنها به آغوش خانواده را فراهم کرد. 

«فرخ‌لقا سلطانی» عضو فعال بسیج فرهنگیان استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، اظهار کرد: با هدف کاهش جمعیت کیفری و با همت و مشارکت دانش آموزان و همکاران مدرسه شهید محمد کریم سلطانی ۲ زندانی در ایام الله دهه فجر سال گذشته و یک نفر نیز همزمان با عید نوروز سال جاری از زندان آزاد شدند.

وی با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته از جانب این مدرسه در راستای تقویت و پیوند مسجد، منزل و مدرسه گفت: به منظور تقویت بنیه دینی دانش آموزان، کلاس‌های قرآنی در مساجد شهرستان شال برگزار کرده ایم و از دانش آموزان برتر در حوزه نماز، عفاف، حجاب وقرآن با اهدا جوایز تقدیر بعمل آمده است.

این مدیر جهادی در ادامه افزود: دانش آموزان باید فایده حضورشان را در برنامه‌های قرآنی برگزار شده در سطح مساجد  ببینند و پیشرفتشان را در این زمینه لمس کنند.

سلطانی اضافه کرد: ما در مساجد سعی می‌کنیم علاوه بر برنامه‌های قرآنی، مراسماتی نظیر چله زیارت عاشورا، محافل انس با قرآن و همچنین پرسش و پاسخ‌های دینی و سیاسی را برگزار کنیم و به نفرات برتر جوایزی را اهدا کنیم.

وی در پایان گفت: از دیگر اقدامات  جهادی که ما در مدرسه شهید محمد کریم سلطانی شهرستان شال انجام داده ایم می‌توان به تهیه بسته‌های معیشتی برای افراد نیازمند به تعداد ۱۰ خانوار به ارزش ۲۳ میلیون تومان اشاره کرد.  

 لازم به ذکر است مدیر مدرسه شهید محمدکریم سلطانی که دارای ۷ سال سابقه مدیریت و ۱۸ سال سابقه معاونت پرورشی و مربی پرورشی است، در سال ۱۳۸۸ به‌عنوان مدیر نمونه و سال ۱۴۰۲ به‌عنوان معاون پرورشی نمونه انتخاب شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار