مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

مشارکت در انتخابات جزو مبانی اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: مشارکت در انتخابات در سیره پیامبر گرامی اسلام و امام علی (ع) نیز جزو راهبردهای اصلی است که نباید ملت از آن غافل شوند.
کد خبر: ۹۶۱۰۵۵۹
|
۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱

مشارکت در انتخابات جزو مبانی اسلامی است

به گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام حسین علیی پیش از ظهر یکشنبه در نشست تبیینی با دانشجویان و نخبگان بسیج علمی استان اردبیل اظهار کرد: مشارکت در سیره پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام علی (ع) جز راهبردهای اصلی است.

وی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات و تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان جزو مبانی اسلامی است، تصریح کرد: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی کاملاً مشروع است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: حضور در انتخابات باید مبانی کلامی و اسلامی داشته و نخبگان باید آگاهی‌بخش جامعه باشند.

حجت‌الاسلام علیی افزود: هدف غایی دین حاکمیت بوده و اگر حاکمیت نباشد، دین ناقص است.

وی با بیان اینکه دین در حوزه تئوری و نظری برای دشمنان هیچ خطری ندارد، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) اسلام در حوزه نظر را تبدیل به نسخه حکومتی کرد و این کار برای دشمنان خطرساز شده و ۴۵ سال است که در کل دنیا علیه ایران و اندیشه‌های ناب اسلامی آن در حال سنگ اندازی هستند و این به خاطر این است که ما با اسلام و حکومت اسلامی جامعه را به پیش می بریم.

حجت‌الاسلام علیی با بیان اینکه نخبگان خواص جامعه هستند، اضافه کرد: خواص نباید نگاه فردی، جریانی و گفتمانی داشته باشند بلکه آنها باید بتوانند جامعه را رشد دهند.

وی با اشاره به ویژگی‌های فرد اصلح بیان کرد: فردی اصلح است که به مبانی انتخابات یقین و ایمان کافی داشته و برای خدمت شب و روز نشناسد.

حجت‌الاسلام علیی در ادامه سخنان خود یادآور شد: گفتمان شهید رئیسی باید ادامه داشته باشد و مردم فردی را انتخاب کنند که ادامه دهنده گفتمان و راه شهید خدمت آیت الله دکتر رئیسی باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: مشکل جامعه ما در مباحث مبانی است و مبانی جامعه اگر تحلیل نشود، سطحی می‌شود و انتخابات نگاه شخصی، قومی و جریانی می‌شود که در این زمینه نخبگان می‌توانند با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری روشنگری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار