خبرهای داغ:
مثبت سوژه |

اشتغالزایی یک هزار نفر با هدف حمایت از تولید کالای ایرانی در شرکت تجارت دوخت برتر سبلان

شرکت تجارت دوخت برتر سبلان در جاده نمین شهرصنعتی دو اردبیل قرار دارد و با بیش از یک هزار نیروی کارآزموده و ماهر در راستای تولید کالای ایرانی مشغول به فعالیت و اشتغالزایی هستند.
کد خبر: ۹۶۱۰۵۹۹
|
۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰

خبرگزاری بسیج - شرکت تجارت دوخت برتر سبلان در جاده نمین شهرصنعتی دو اردبیل قرار دارد و با بیش از یک هزار نیروی کارآزموده و ماهر در راستای تولید کالای ایرانی مشغول به فعالیت و اشتغالزایی هستند.

فرمانده پایگاه شهید بیگ زاده تجارت دوخت برتر سبلان گفت: از سال 85 وارد کار در شرکت نساجی و پوشاک سبلان پارچه شدم که بعد از چندین سال کار، تولید در این شرکت متوقف و بعد از مدتی نیز دوباره راه اندازی و احیا شد.

یوسف بهرامپور افزود : این شرکت توان تولید بسیار بالای محصولات در چهارفصل را دارا است. 

وی اضافه کرد: در همین راستا در مجموع بیش از یک هزار نفر در این صنعت مشغول به کار هستند که افزایش تولیدات به طور یقین موجب افزایش اشتغالزایی هم وطنانمان در این مجموعه خواهد شد.

بهرامپور اضافه کرد: این شرکت با تولید سالانه بیش از 40 میلیون قطعه لباس گوناگون در خاورمیانه نمونه است و با وجود دستگاه های مکانیزه و پیشرفته با کشورهای اروپایی رقابت دارد.

فرمانده پایگاه شهید بیگ زاده تجارت دوخت برتر سبلان با اشاره به عضویت 60 نفر به عنوان اعضای بسیج در این شرکت عنوان کرد: دو دوره اردوی راهیان نور با حضور اعضای فعال بسیج انجام شده است.

وی همچنین گفت: در راستای حمایت از خانواده های کارگران این پایگاه با حمایت مدیریت مجموعه بسته های معیشتی تهیه و به مناسبت های ملی و مذهبی بین آنان توزیع شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار