خبرهای داغ:
بمناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمی:

دیدار با خانواده شهید محمد سلیمی

با حضور فرماندهی سپاه دلوار به مناسبت سالگرد شهادت شهید محمد سلیمی از شهدای سرافراز دفاع مقدس روستای سالم آباد از توابع بخش ساحلی دلوار سرکشی به عمل آمد.
کد خبر: ۹۶۱۰۶۱۹
|
۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸

دیدار با خانواده شهید محمد سلیمی

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، با حضور فرماندهی سپاه امام حسین(ع) دلوار، بخشدار، ریس ستاد عتبات عالیات بخش ساحلی دلوار، فرمانده حوزه مقاومت جواد الائمه(ع) بندر بوالخیر و فرمانده پایگاه شهید لطیفی  سالم آباد از خانواده شهید محمد سلیمی دیداری صورت گرفت.

سرهنگ پاسدار سید ایوب موسوی فرمانده سپاه امام حسین(ع) دلوار در این دیدار عنوان داشت: خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند چرا که با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام داده اند.

سرهنگ پاسدار سید ایوب موسوی در ادامه اظهار داشت: ایثارگری جوانان برومند این مرز و بوم موجبات پیروزی و سربلندی کشورعزیزمان را در هشت سال دفاع مقدس و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پی داشته است، دیدار با خانواده شهدا برای ما مسئولین بعنوان خادمین مردم موجبات قوت قلب است و عیادت والدین شهدا و تکریم آنان وظیفه‌ای دینی برای ما است.

شهید والامقام محمد سلیمی از شهدای گرانقدر دفاع مقدس روستای سالم آباد از توابع بخش ساحلی دلوار در اوایل سال 1367 داوطلبانه به جبهه حق علیه باطل اعزام و پس از حدود سه ماه  جنگ علیه دشمن بعثی در مورخه چهارم تیرماه سال 67  در جزیره مجنون به خیل شهدای انقلاب اسلامی پبوست.

در این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از خانواده این شهید عزیز تجلیل به عمل آمد.

دیدار با خانواده شهید محمد سلیمی

دیدار با خانواده شهید محمد سلیمی

دیدار با خانواده شهید محمد سلیمی

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار