در آستانه دور دوم انتخابات ریاست جمهوری 1403:

پویش دعوت اساتید بسیجی از ملت ایران برای حضور حداکثری در پای صندوق های رای

اساتید بسیجی دانشگاههای سراسر کشور در پویشی از عموم ملت ایران برای شرکت در انتخابات پانزدهم تیرماه دعوت کردند.
کد خبر: ۹۶۱۰۶۹۹
|
۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، پویش دعوت از عموم مردم برای شرکت در انتخابات از طریق سایت خبرگزاری فارس نمایه شده است . در فراخوان این پویش آمده است:

اینک چشم جهانیان بویژه جوانان بپاخاسته آمریکایی و اروپایی که با قرار گرفتن در جای درست تاریخ به تازگی به جبهه مقاومت پیوسته و مردم مظلوم و مقتدر غزه در کانون این مقاومت به سرانگشتان ما در روز جمعه پانزده تیرماه دوخته شده و امیدشان به حضور پرشور و حماسی و نوع انتخاب ملت ایران می باشد. با مشارکت حداکثری خویش و دعوت از آحاد جامعه اسلامی به شرکت فعال و حضور پرشور در انتخابات، زمینه سرافرازی ملت آگاه و شریف ایران در این آزمون بزرگ و مهم را فراهم ساخته و زبان ملامت بدخواهان ملت ایران و حُسّاد جمهوری اسلامی را کوتاه می سازیم. از نامزدها انتظار داریم به این رهنمود مقام معظم رهبری عمل نموده که فرمودند: «با خداوند خودتان عهد کنید که اگر موفّق شدید و توانستید مسئولیّتی به دست بیاورید، کسان و کارگزاران خود را از کسانی قرار ندهید که ذرّه‌ای با انقلاب زاویه دارند.» 

۱۳ هزار و ۴۰۰ نفر از اساتید بسیجی دانشگاه‌های سراسر کشور روز هفتم تیرماه در بیانیه‌ای از ملت بزرگ ایران برای حضور حماسی در پای صندوق‌های رای دعوت کردند.

علاقه‌مندان به شرکت در این پویش و همراهی با اساتید دانشگاههای کشور می‌توانند از طریق آدرس https://farsnews.ir/j_bakhshi/1719817389043230113 اقدام کنند.

لازم به توضیح است ؛ برای ورود به صفحه خبرگزاری فارس و اعلام حمایت ابتدا باید در سایت خبرگزاری عضو شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار