مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خبر داد:

بهره برداری 350 واحد مسکونی تا پایان هفته دولت

زنجان- مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت:۳۵۰ واحد مسکونی تا پایان هفته دولت در استان زنجان به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۹۶۱۰۷۱۰
|
۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱

بهره برداری 350 واحد مسکونی تا پایان هفته دولت

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، رضا خواجه ای در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  طول 3 سال گذشته، 2187 واحد مسکونی در قالب پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طراحی و احداث شده است که تا پایان هفته دولت سال جاری 350 واحد مسکونی به بهره برداری می رسد.

وی به تکمیل و واگذاری 134 واحد مسکونی به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن از سال 1400 تا کنون اشاره کرد و گفت: همچنین 108 واحد مسکونی در قالب زمین به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان واگذار شده است.

خواجه‌ای ادامه داد: طراحی و احداث 278 واحد مسکونی در قالب پروژه های مسکن محرومین و تکمیل و واگذاری 57 واحد مسکونی به متقاضیان پروژه های محرومین از برخی اقدامات این نهاد در حوزه مسکن شهری می باشد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان به اجرای طرح نهضت ملی مسکن و نقش مهم مردم در اجرای هر چه بهتر این طرح اشاره کرد و افزود: برای تسریع در اجرای پروژه و کاهش هزینه های نهضت ملی مسکن ، مشارکت مردم و متقاضیان در این بخش باید افزایش یابد .

خواجه ای تاکید کرد: با افزایش و مشارکت مردم در اجرای پروژه های مسکن ، علاوه بر تسریع در اجرای پروژه‌ها شاهد رشد سرمایه گذاری هم خواهیم بود.

فاطمه عسگری 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار