خبرهای داغ:
سرهنگ مختاری:

انتخابات آزمون بصیرت و شعور سیاسی ملت بزرگ ایران است

همدان-مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت: این مرحله از انتخابات یک آزمون بسیار بزرگ و آزمون بصیرت و آزمون ابراهیمی است، آزمون فهم و شعور سیاسی ملت بزرگ ایران است.
کد خبر: ۹۶۱۰۷۱۶
|
۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
انتخابات آزمون بصیرت و شعور سیاسی ملت بزرگ ایران است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی مختاری معین در جمع نمازگزاران و بسیجیان پایگاه مقاومت شهید رجبیه حوزه مقاومت شهید برقعی همدان با بیان اینکه تاریخ چگونه ما را قضاوت خواهد کرد؟ اظهار کرد: مهم‌ترین و محوری‌ترین معیار دینداری در طول تاریخ همواره بصیرت بوده است.

 وی با اشاره به اینکه تاریخ به زیبایی ملت‌ها را قضاوت خواهد کرد، گفت:  تاریخ درباره کسانی که در جبهه حق و حقیقت ایستادگی کردند قضاوت خواهد کرد.

 مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: تاریخ درباره کسانی که فقط در مسیر خدا حرکت می‌کنند و نگاهشان و حرفشان و اقدامشان فقط خدا باشد قضاوت خواهد کرد .

وی با بیان اینکه تاریخ ملت‌هایی را قضاوت می‌کند که خط قرمزشان فقط ولایت باشد، افزود: در جریان کربلا نمی‌گویند فلانی حافظ قرآن بود، فلانی رکوع و سجودش طولانی بود، فلانی تسبیحات اربعه اش غلیظ‌‌تر بود؛ بحث کربلا فقط و فقط یک جمله است و آن اینکه آیا در کنار ولایت بودید یا نه؟ در کنار امام حسین(ع) بودید یا نه؟ و تاریخ اینگونه ما را قضاوت خواهد کرد.

مختاری تصریح کرد: تاریخ کوفیان را به دینداریشان، نمازشان و روزه‌شان قضاوت نمی‌کند، بلکه آنها را به نامردی ایشان قضاوت خواهد کرد به اینکه در جبهه حق قرار نگرفتند.

وی گفت: بصیرت عامل تشخیص حق از باطل است و بصیرت کشف حقیقت در میان انبوه حق و باطل‌ها است.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه تاریخ امروز ما را چگونه قضاوت خواهد کرد؟ گفت: اینکه آیا در کنار بزرگ‌ترین اندیشمند معاصر خود یعنی رهبر معظم انقلاب به عنوان یک رهبر دینی که توانسته تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کند، ایستاده‌ایم یا نه؟

وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: این مرحله از انتخابات یک آزمون بسیار بزرگ و آزمون بصیرت و آزمون ابراهیمی است، آزمون فهم و شعور سیاسی ملت بزرگ ایران است و آزمون حکایت ۷۲ نفر کربلا است.

مختاری افزود: امید است به فضل الهی ملت عزیز و بزرگ ایران در این آزمون بزرگ الهی سربلند و پیروز باشند و به عشق شهدا، به عشق شهید سلیمانی و به عشق شهید جمهور آیت الله رئیسی حضوری حداکثری در پای صندوق‌ای رأی داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار