خبرهای داغ:
فرمانده سپاه فجر تاکید کرد:

لازمه تداوم پیشرفت و اقتدار ایران در جهان، مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح است

مراسم تکریم ومعارفه فرمانده سپاه بوانات با حضور سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در بوانات برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۰۷۲۴
|
۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه بوانات با حضور سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس، فرماندهان سپاه شهرستان های اقلید و سرچهان، مسئولین و جمعی از بسیجیان شهرستان بوانات در تالار پرنیان برگزار شد.

در این مراسم سردار یدالله بوعلی ضمن تشریح وضعیت عزتمندانه و مقتدرانه ایران نسبت به گذشته در منطقه و نسبت به برخی از کشورهای همسایه دارد که با تکیه به کشورهای بیگانه شاید وضعیت اقتصادی مطلوبی داشته باشند اما اقتدار ندارند،گفت: در هر جای عالم حضور پیدا کنید کشور جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یک کشور مستقل و به عنوان یک کشوری که توانسته در برابر همه دنیای بایستد می‌شناسند.

فرمانده سپاه فجر فارس تاکید کرد: امروز ایران عزیز در موضوعات مختلف به عنوان یک کشور تراز است؛ ایران کشوری است که در برخی حوزه ها در رده های اول، دوم، سوم تا پانزدهم جهانی جا دارد. مانند علم نانو علم هسته ای، علم هوافضا، علم پزشکی، در حوزه های پتروشیمی در حوزه های گاز در حوزه نفت تاسیسات نفتی در همه این حوزه ها کشور ما امروز دارای توان است که همه این دستاورد ها به پشتوانه مردم به دست آمده است.

وی با بیان اینکه ما باید همین مسیر پیشرفت را در دنیا ادامه دهیم، تاکید کرد: لازمه تداوم این پیشرفت و اقتدار ایران در جهان، در برهه کنونی مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۵ تیر و انتخاب کاندیدای اصلح به عنوان رئیس جمهور  است .

سرهنگ حیدری فرمانده جدید ناحیه بوانات نیز در ادامه این مراسم گفت: چشم انداز و نقشه راهی که من در این مسئولیت جدید برای خودترسیم کردم، خلاصه سند اعتلای بسیج، که چکیده آن، ”مردم عزتمند” است، می باشد. مردمی که باید عزیزب اشند و تکریم شوند.

وی گفت: در راستای خدمت رسانی به این مردم دست یاری به سمت مسئولین و معتمدین شهرستان بوانات دراز کرده و اعلام می کنم سپاه جهت خدمت رسانی بهتر و شایسته این مردم عزتمند در خدمت شما است و از خداوند می خواهم در این مسیر به من صبر و توان دهد.

به گزارش بسیج، در پایان این مراسم، از خدمات سرهنگ اردشیر بابایی تقدیر و حکم مسئولیت فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بسیج شهرستان بوانات، به سرهنگ پاسدار محمدمهدی حیدری اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار