خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

فرد اصلح دارای برنامه، عملکرد، معتقد به جایگاه ولایت فقیه است

فرد اصلح دارای برنامه، عملکرد، معتقد به جایگاه ولایت فقیه است
سردار رفیعی آتانی گفت: می دانیم اصلح کیست، فرد اصلح دارای برنامه، عملکرد است و به شخص رهبری و جایگاه ولایت فقیه اعتقاد دارد.
کد خبر: ۹۶۱۰۷۳۹
|
۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۶

قزوین_به گزارش بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در همایش توجیهی تبیینی دعوت به مشارکت حداکثری جامعه برای حضور پرشور در انتخابات که در سالن حضرت زهرا(س) سپاه استان قزوین برگزار شد گفت: شما در دل بحران ها حماسه آفریدید، در جریان سیل اخیر، در کمتر از نیم ساعت بسیجیان در روستای شهید آباد، خشکه دشت و ساغران رسیدند، هیچ مسئولی نیامده بود اما شما در دل حادثه کنار مردم ایستادید. دانشجو، دانش آموز و معلم بیل به دست در میدان حادثه یاری کننده بودند.

سردار رفیعی آتانی تبیین کرد: شما دوست داران ایران و انقلاب، استمرار آرزوهای خودتان هستید و در سبد امام انقلاب و مردم جای می گیرید و این سه مولفه حوزه، عمل و ارادت شما به فرامین رهبر حکیم انقلاب است، فرماندهان عزیز پایگاه ها در قرارگاه مهربانی و تبیین نظام جمهوری اسلامی نشان دهیم که به میدان بیاییم کار بزرگ انجام می دهیم.

وی تشریح کرد: چند سال بعد، امروز شما برای تاریخ آیندگان روایت می شود. همان هایی که امروز برای ایران از نهج البلاغه صحبت می کنند بروند از راویان حدیث بشنوند، چه کسی خواب را بر چشمان دشمن حرام کرد؟ ما غفلت نمی کنیم و غافلگیر نمی شویم و همه میدان را با عرض و عمقش می بینیم.

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: باید به خانواده شهدا و مردم پاسخ گو باشند چه انتخاب شوند و چه انتخاب نشوند. در محکمه وجدان و مردم باید جواب دهند در طی ۴۵ سال نبرد سنگین با دشمن جنگیدم و پیروز میدان شدیم، همه جنگ ها را با برگ برنده مکتب عاشورا پیروز شدیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین افزود: وقتی در عملیات وعده صادق هر ثانیه یک موشک شلیک می کردید دنیا نظاره کرد و به قدرت شما ایمان آورد. به دستور ولی خدا بر دشمن یورش بردید، نترسیدید و نترساندید اما در دانشگاه تهران گفتند؛ اگر آمریکا دست به ماشه ببرد چیزی از ما باقی نمی ماند و با یک بمب می تواند تمام سیستم دفاعی ما را از کار بیندازد. در حقیقت مرعوب هیبت پوشالی دشمن شدند.

وی اذعان داشت: آنها می ترسیدند و می ترساندند اما شما گفتید می توانیم و دشمن را ناامید و پشیمان کردید. در چند درگیری در غرب آسیا اقتدارش را شکستیم و پیغام می دادند که سطح تنش را بیاورید پایین این همان دشمن است که برای دفاع از اسراییل آمده است و التماس می کند که سطح تنش را بالا نبرید.

سردار رفیعی آتانی با اشاره به اهمیت انتخابات و مشارکت حداکثری اظهار کرد: در انتخابات مسئله اول مشارکت حداکثری است، کمک کنیم برای انتخاب اصلح. می دانیم اصلح کیست، فرد اصلح دارای برنامه، عملکرد است و به شخص رهبری و جایگاه ولایت فقیه اعتقاد دارد.

 فرمانده ارشد نظامی استان قزوین افزود: ترامپ و بایدن در این مناظرات مجبورند راست بگویند و اجسادی که در سردخانه ها گذاشتند بیاورند، اصلح مردم دار، پرسابقه، زبان مردم و متواضع در برابر خواسته های مردم باشد. زیاد به فضای مجازی توجه نکنید اما حضور در پای صندوق مهم است که مشارکت حداکثری را باید به میدان بیاوریم و یک پیروزی عالی برای نظام و انقلاب رقم بزنیم.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار