خبرهای داغ:

حضور حداکثری در انتخابات باعث تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه خرمشهر در جمع خواهران شرکت کننده در نشست بصیرتی با موضوع مهمترین مسئله روز کشور یعنی انتخابات سخنان مبسوطی ایراد نمود.
کد خبر: ۹۶۱۰۷۹۰
|
۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان خرمشهر؛ حجت الاسلام سیدفخرالدین موسوی صالحی انقلاب اسلامی را حاصل خونبهای شهیدان و مجاهدت ایثارگران و خانواده های آنان برشمرد و گفت؛ رزمندگان ما با بذل جان خود از آرمان های انقلاب دفاع کردند و این انقلاب را به ماسپردند.

 

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه سپاه خرمشهر افزود؛ ما در مقابل شهداء و امام شهداء مسئول هستیم و لازم است برای حفظ آن و تحویل آن به نسل های بعد خود تمام تلاش و همت خود را به کار ببندیم .

 

وی با اشاره به انتخابات چهاردمین دوره ریاست جمهوری در ۸ تیر ضمن قدر دانی از تلاشهای همه دست اندرکاران گفت؛ اولا هر رای مردم رای به نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در مرحله بعد وظیفه تمام ما این است که اصلح گزینی کنیم و به کسی رای بدهیم که نسبت به تداوم دولت خدمتگزار و مردمی شهید بزرگوار جمهور حضرت آیت الله رئیسی بیشترین اهتمام را داشته باشد.

 

ایشان در ادامه با اشاره به شرارت و شیطنت های دشمنان انقلاب اسلامی گفت؛ ما به قصد قربت و به نیت شهداء و بدور از هرگونه نا امیدی باید وظیفه خودمان را انجام دهیم و نتیجه را خداوند با هدایت قلبهای مردم رقم خواهد زد.

ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم

 

در ادامه این نشست حجت الاسلام شیخ محمود حیدری تربیت و تعلیم ناحیه نسبت به برنامه های نوجوانه های حلقات صالحین توضیحات لازم را به فرماندهان پایگاهها وسرحلقه های صالحات ارائه داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار