خبرهای داغ:

مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح 2مؤلفه مهم در انتخابات

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب هم مشارکت به عنوان اولویت نخست و هم انتخاب اصلح در اولویت دوم حائز اهمیت است.
کد خبر: ۹۶۱۰۸۳۴
|
۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار منصور شوقانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و تبریک عید مباهله با اشاره به حضور مقتدرانه آحاد مختلف مردم در انتخابات اظهار کرد: انتخابات میدان مجاهدت است و باید خود را برای حضور گسترده در این میدان آماده کنیم. 
وی با اشاره به مشارکت بیش 49 و 4 دهم درصدی مردم استان سمنان در انتخابات ریاست جمهوری در روز هشتم تیرماه گفت: مشارکت مردم استان از میانگین کشوری بالاتر بوده است.
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب هم مشارکت به عنوان اولویت نخست و هم انتخاب اصلح در اولویت دوم حائز اهمیت است و همه ما عهد و پیمان می بندیم به عنوان سرباز ولایت و حامیان حریم علوی، فاطمی و حسینی در روز جمعه 15 تیر ماه با حضور آگاهانه یک بار دیگر سربازی خود را نسبت به ولایت ثابت کنیم.
سردار شوقانی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص شعار ایران قوی و سرافراز گفت: ایشان فرموده اند«قوی بودن ایران فقط به داشتن انواع موشک نیست -که ما انواع و اقسام مفید و کاربردی آن را هم داریم- بلکه قوی بودن، ابعاد علمی، فنی، اقتصادی و سیاسی هم دارد که یکی از ابعاد بسیار مهم آن، حضور در میدان سیاست و انتخابات است.بنابراین هر کس علاقه‌مند به ایران قوی است باید در انتخابات شرکت کند و هر کس معتقد به لزوم حمایت از نظام جمهوری اسلامی است، باید در این زمینه اهتمام مضاعف داشته باشد.»
وی تأکید کرد: علاوه بر اینکه هر فردی خودش در انتخابات شرکت می کند باید خانواده همسر و فرزندانمان و همه وفاداران به ایران قوی باید در این انتخابات شرکت کنند.
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در مورد فرد اصلح نیز فرموده اند اصلح کسی است که در درجه اول به مبانی انقلاب و نظام و به این راه، اعتقاد قلبی و واقعی داشته باشد همچنان‌که شهید خدمت، رئیسی عزیز واقعاً اعتقاد داشت و کاملاً محسوس بود که او با دل و جان و اعتقاد کار می‌کند.
سردار شوقانی بیان کرد:  انشاء الله در روز جمعه 15 تیرماه در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری اقشار مختلف مردم در پای صندوق های رأی حضور پیدا خواهند کرد و با مشارکت حداکثری و گسترده خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار