خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آزادشهر:

ضرورت استفاده از هیئت های اندیشه ورز برای افزایش مشارکت حداکثری

سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی گفت: هیئت های اندیشه‌ ورز بسیج همواره به عنوان اتاق فکر بسیج به حساب می آیند لذا از همه ظرفیت‌های بسیج باید استفاده گردد تا بتوانیم مشارکت بالایی در پای صندوق های رأی داشته باشیم.
کد خبر: ۹۶۱۰۸۷۲
|
۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹

ضرورت استفاده از هیئت های اندیشه ورز برای افزایش مشارکت حداکثری

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی « فرمانده سپاه آزادشهر» در جمع اعضای هیئت اندیشه ورز سپاه این شهرستان گفت : بدون شک برگزاری انتخاباتی در این طراز، دستاوردهای مهمی در ارتقای جایگاه ایران اسلامی در ابعاد داخلی و خارجی خواهد داشت که می تواند امتداد بدرقه شهدای خدمت را به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه از اعضای هیأت‌های اندیشه ورزی انتظار می‌رود که برای پرشور کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رأی طرح‌های کاربردی ارائه دهند، ادامه داد:  هیئت های اندیشه‌ ورز بسیج همواره  به عنوان اتاق فکر بسیج به حساب می آیند لذا از همه ظرفیت‌های بسیج باید استفاده گردد تا بتوانیم مشارکت بالایی در پای صندوق های رأی داشته باشیم.

فرمانده سپاه آزاد شهر همچنین به فعالیت های دشمن برای کاهش امید آفرینی در  سطح جامعه اشاره کرد و گفت : جهاد تبیین یعنی اینکه ما در مقابل روایت غلط  دشمن، روایت درست را بیان کنیم و این ضرورت استفاده از تمام ظرفیت هیئت های اندیشه ورز برای ارتقای امید آفرینی در سطح جامعه می باشد.

در پایان این نشست، اعضای هیئت اندیشه ورز به طرح دیدگاه‌های خود در خصوص انتخابات ریاست جمهوری در دور دوم پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار