خبرهای داغ:
طی حکمی از سوی فرمانده کل سپاه؛

سردار معروفی به عنوان فرمانده جدید قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه شرق تهران منصوب شد/ سردار معروفی: زیباترین نگاه به سرباز، نگاه حاج قاسم سلیمانی است که خود را سرباز نامید

با حضور سردار فدوی جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جلسه ای که در سالن جلسات معاونت منابع انسانی سپاه پاسداران برگزار شد، طی حکمی که از جانب سردار سلامی ابلاغ شده بود، سردار حسین معروفی به عنوان فرمانده جدید قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه شرق تهران منصوب شد.
کد خبر: ۹۶۱۰۸۸۷
|
۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، صبح امروز با حضور سردار فدوی جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جلسه ای که در سالن جلسات معاونت منابع انسانی سپاه پاسداران برگزار شد، طی حکمی که از جانب سردار سلامی ابلاغ شده بود، سردار حسین معروفی به عنوان فرمانده جدید قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه شرق تهران منصوب شد و از زحمات سردار علی اکبر جمشیدیان فرمانده قبلی این قرارگاه تقدیر به عمل آمد.

سردار معروفی طی سخنانی در این مراسم گفت: این حرکت(مهارت آموزی سربازان) بزرگترین کار مومنانه ای است که به دستور حضرت آقا انجام شده و حرکت جهادی و بزرگترین منزلت اجتماعی برای سربازان محسوب می شود.

 

سردار معروفی به عنوان فرمانده جدید قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه شرق تهران منصوب شد/ سردار معروفی: زیباترین نگاه به سرباز، نگاه حاج قاسم سلیمانی است که خود را سرباز نامید

وی افزود: این حرکت می تواند به مصونیت جوانان ما و استحکام بخشی به آینده آنان منجر شود؛ حتما با نگاه به گذشته مقدس، و وضعیت حال و اقتضائات آینده و با تدبیر و خلاقیت کارها را پی خواهیم برد.

سردار معروفی با بیان اینکه نگاه ما به سرباز نگاه پدر به فرزند است، گفت: زیباترین نگاه به سرباز، نگاه حاج قاسم سلیمانی است که خود را سرباز نامید؛ مولفه های سربازی را در مکتب شهید سلیمانی استخراج و تدوین خواهم کرد.

وی با معرفی سرهنگ مرادی به عنوان جانشین دبیرخانه قرارگاه تاکید کرد: همه توان خود را در جهت کادرسازی انقلاب اسلامی پای کار خواهم آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار