خبرهای داغ:
دبیر اجرایی یازدهمین جشنواره تدریس برتر دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان:

قزوین، میزبان مرحله منطقه ای یازدهمین جشنواره تدریس برتر دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان کشور

قزوین، میزبان مرحله منطقه ای یازدهمین جشنواره تدریس برتر دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان کشور
مرحله منطقه ای یازدهمین جشنواره تدریس برتر دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان (بخش غیرحضوری) به میزبانی استان قزوین در رشته های زیست شناسی، فیزیک، زبان انگلیسی، تاریخ، هنر، جغرافیا، علوم تجربی، شیمی، قرآن و عربی برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۰۸۹۰
|
۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲

قزوین- به گزارش بسیج، مرحله منطقه ای یازدهمین جشنواره تدریس برتر دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان (بخش غیرحضوری) به میزبانی استان قزوین در رشته های زیست شناسی، فیزیک، زبان انگلیسی، تاریخ، هنر، جغرافیا، علوم تجربی، شیمی، قرآن و عربی از ۱۰ الی ۱۲ تیرماه در حال برگزاری است. 

دبیر یازدهمین جشنواره تدریس برتر دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد: با توجه به تخصصی بودن ماموریت دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلمان در تراز جمهوری اسلامی و در راستای تقویت مهارت تخصصی تدریس در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان جشنواره تدریس برتر در دانشگاه فرهنگیان به میزبانی استان قزوین در مرحله منطقه‌ای تا ۱۲ تیرماه جاری در حال اجراست.

دکتر مشهدی اظهار کرد: این استان‌ها ابتدا در سطح استان خودشان مسابقاتی را برگزار کرده و نفرات برتر مشخص شدند و آثار نفرات برگزیده در قالب فیلم که شامل تدریس دانشجو معلمان است و همچنین طرح درس‌ها به استان قزوین ارسال شده است و در قزوین طی سه روز در حال بررسی توسط داوران تخصصی است.

وی افزود: داوران مسابقات از استان‌های تهران، زنجان، آذربایجان شرقی، استان مرکزی و قزوین هستند و آثار در ۱۱ رشته آموزش عربی، زیست شناسی، فیزیک، زبان انگلیسی، تاریخ، جغرافیا، هنر، علوم تجربی، شیمی، قرآن و همچنین برای اولین بار در رشته هوش مصنوعی است.

دکتر مشهدی تصریح کرد: در این جشنواره تلاش شده تا به شرایط جدید آموزشی، بهره‌گیری از رسانه‌های جدید و همچنین طراحی جدید آموزشی مطابق با الگوهای آموزشی جدید توجه شود و آثاری که دریافت شده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد.

وی بیان کرد: این آثار بعد از مرحله داوری به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد و امیدواریم که انجام چنین کارهایی منجر به تقویت توانایی دانشجو معلمان در روش‌های تدریس که ماموریت تخصصی دانشگاه فرهنگیان است، شود.

وی در پایان ابراز کرد این جشنواره به نوعی تخصصی‌ترین جشنواره دانشگاه فرهنگیان است و به نوعی در این دانشگاه انحصاری است و دانشگاه فرهنگیان این آمادگی را دارد که قطب بحث تدریس را در سایر دانشگاه‌ها به عهده بگیرد تا در صورت نیاز و درخواست دانشگاه‌های دیگر با توجه به تخصصی که در بحث تدریس دارد برای سایر هیئت علمی دانشگاه‌های سراسر کشور دوره‌های تخصصی روش تدریس را با جدیدترین روش‌های آموزشی به اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها ارائه نماید.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار