خبرهای داغ:

بیانیه مشترک انتخاباتی صنعتگران ،مهندسین صنعت ،معدنکاران و مهندسین معدن

در آستانه ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳ دور دوم برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، صنعتگران، مهندسین صنعت، معدنکاران و مهندسین معدن تهران باصدور بیانیه‌ای از آحاد مردم شریف ایران اسلامی برای حضوری پرشور و آگاهانه در صحنه این انتخابات مهم و سرنوشت ساز دعوت کردند.
کد خبر: ۹۶۱۰۸۹۶
|
۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱

به گزارش باشگاه خبرنگاران بسیج، جمعی از صنعتگران ، مهندسین صنعت، معدنکاران و مهندسین معدن تهران با صدور بیانیه ای از آحاد مردم شریف ایران اسلامی برای حضوری پرشور و آگاهانه در صحنه این انتخابات مهم و سرنوشت ساز دعوت کردند که متن آن بدین شرح می باشد:
«بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم»
«کوتاهی در امر انتخابات گناهی بزرگ و نابخشودنی است. امام خمینی (قدس سره) » 
از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی تعیین سرنوشت مردم بدست خودشان است. در طول تاریخ انقلاب‌های دنیا سابقه ندارد که نظامی بطور متوسط هر سال خود را در معرض آراء عمومی قرار دهد و این نشان دهنده آن است که انتخابات یک امر نمایشی نیست بلکه پایه و اساس نظام است و لذا می‌طلبد که ملت بزرگ ایران در این آزمون الهی همچون گذشته سرافراز بیرون بیایند و برگ زرین دیگری را به تاریخ پر افتخار کشور خود بیفزایند. 
در این راستا ما هم به عنوان عضوی از جامعه بزرگ اصناف، بازرگانان ، مهندسین، صنعتگران و معدن‌کاران تهران  ضمن شرکت پرشور در دور دوم انتخابات جمعه ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳ ، با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در این شرایط خطیر؛ از آحاد جامعه اصناف،بازرگانان،مهندسین، صنعتگران و معدنکاران تهران جهت حضور پرشور در انتخابات سرنوشت ساز و اقتدار آفرین چهاردهمین دوره ریاست جمهوری دعوت می‌نماییم. 
بدون شک و به کوری چشم دشمنان این انتخابات نیز بار دیگر مظهر جمهوریت نظام اسلامی و زمینه ساز تحقق آرمان‌های حضرت امام خمینی (قدس سره) و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) خواهد بود.  
ان شاء الله

لازم بذکر است این بیانیه با همکاری بسیج صنعت ومعدن تهران بزرگ جهت یکدلی جبهه انقلاب صادر گردیده است که امید است در تمامی عرصه ها پیروز میدان گردد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار