خبرهای داغ:

پایان چشم انتظاری 40 ساله مردم یک روستا برای داشتن برق

به همت دولت انقلابی سیزدهم و با همکاری بسیج سازندگی استان سمنان، روستای ارجنه از توابع شهرستان آرادان از نعمت برق برخودار خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۱۰۹۰۸
|
۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، روستای ارجنه یکی از روستاهای تابعه دهستان کهن آباد در شهرستان آرادان بوده و روزگاری سکونتگاه بسیاری از روستائیان بوده است.

علی رغم فاصله 150 کیلومتری روستای ارجنه تا پایتخت کشور اما به دلیل وجود مشکلات بسیار نظیر فقدان 40 ساله دسترسی روستائیان به برق پایدار، بسیاری از مردم به شهرها مهاجرت کرده و امروز تنها 50 نفر در روستا زندگی می کنند.

با روی کارآمدن دولت انقلابی شهید رئیسی عزم جدی برای رفع مشکلات این روستا در دستور کار قرار گرفت که یکی از مهمترین اقدامات رفع مشکل برق روستا خواهد بود.

با برنامه ریزی های انجام شده توسط دولت انقلابی سیزدهم و با همکاری بسیج سازندگی استان سمنان کار برق رسانی به روستای ارجنه با استفاده از نیروگاه های خورشیدی کوچک مقیاس آغاز شده که این اقدام می تواند روستای ارجنه را به اولین روستای دارای برق پایدار با انرژی خورشیدی در سطح کشور تبدیل کند.

پروژه نصب، راه اندازی و برق رسانی روستای ارجنه با استفاده از نیروگاه های خورشیدی با عزم جدی دولت شهید رئیسی در حال پیگیری بوده و امیدواریم این راه با روی کار آمدن دولتی انقلابی و جهادی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تداوم یابد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار