خبرهای داغ:

برگزاری همایش بزرگ شـهـدای خـدمـت

برگزاری همایش بزرگ شهدای خدمت با حضور نخبگان، معتمدین و مردم ولایتمدار شهرستان کرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۰۹۳۲
|
۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، صبح دیروز ۱۱ تیرماه ماه همایش بزرگ شهدای خدمت با حضور حجت الاسلام والمسلمین امیری امام جمعه شهرستان کرخه، ستاری فرماندار شهرستان کرخه، سرگرد پاسدار قاسم گوروی فرمانده سپاه کرخه و مسئولین شهرستانی، نخبگان، معتمدین، متنفذین، فرهنگیان، بسیجیان در شهرستان کرخه برگزار شد.

سرگرد پاسدار قاسم گوروی ضمن خوش آمدگویی و خیر مقدم به مهمانان گفت: این مراسم با حضور باشکوه مردم مؤمن و انقلابی،شیوخ،سادات، و مسئولین شهرستانی برگزار شد. 

قاسم گوروی در ادامه گفت: شهید رئیسی برای خدمت صادقانه و حل مشکلات مردم شب و روز در تلاش بود و همیشه و در همه حال مشغول خدمتگزاری به مردم بود.

فرمانده سپاه کرخه در پایان با اشاره به بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات پیشرو، بر دقت در انتخاب فرد اصلح که بتواند باکیفیت، دقت و سرعت  مشکلات کشور را حل بکند تأکید کرد.

 
در این همایش جنبه‌های مختلف حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات توسط فرمانده سپاه کرخه تشریح شد.

 
این همایش با حضور پرشور از اقشار و طوایف مختلف شهرستان، نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی در سالن همایش شهید فخری زاده شهرستان کرخه برگزار گردید. 

 حجت الاسلام و المسلمین امیری سخنران این مراسم از عملکرد بسیار خوب و مؤثر دولت انقلابی سید شهدای خدمت سخن گفت و اظهار کرد، دولت سیزدهم در شرایط بسیار بدی که کشور داشت، توانست با تشکیل کابینه ی انقلابی و پای کار اهداف بسیار بزرگی را دنبال کند و به نتیجه ی نهایی برساند. 

وی از شاخصه های دولت انقلابی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری نیز بیان کرد و گفت: رهبر انقلاب در فرمایشات خود، شاخصه های دولت موفق و انقلابی را مردمی بودن، اتکا به جوانان نخبه ی کشور با حرکت جهادی به سوی اهداف در جهت حل مشکلات عنوان کرد، که شهیدجمهور ما الحمدالله با روحیه ی جهادی و خستگی ناپذیری که داشت در خط مستقیم ولایت گام به سوی جلو برداشت و به لطف خدا و امام رضا علیهم السلام نیز با خدمت صادقانه به مقام والای شهادت رسید و عزیز ملت شد. 

 
حجت الاسلام و المسلمین امیری در پایان با توجه به انتخابات مهم دور دوم   پیش رو نیز گفت: ما باید در انتخابات ۱۵ تیرماه با انتخاب درست بتوانیم رئیس جمهوری انتخابت کنیم که همچون سیدشهدای خدمت عمل کند و بدون نگاه به غرب و گره نزدن مشکلات ملت به برجام و... بتواند خدمتگزار خوبی باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار