همه دعوتیم به مهمانی بزرگ تعیین سرنوشت کشور+تصاویر «پویش دعوت به حضور» در تربت حیدریه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت حیدریه و جمعی از روسای دستگاه های اجرایی، اقتصادی و آموزشی شهرستان در گفتگوهای جداگانه مردم را به شرکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.
کد خبر: ۹۶۱۰۹۶۴
|
۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت حیدریه،همایش حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری  با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شیخ علی اکبر وحیدی از اساتید و مفسران قرآن کریم در حوزه علمیه قم با حضور طلاب و روحانیون تأثیر گذار اجتماعی و اقشار مختلف مردم در محل مزار بی بی حسنیه (س) برگزار شد. 

 

سرهنگ پاسدار علی یعقوبیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت حیدریه ،از مردم عزیز و دلسوز نظام و انقلاب برای شرکت در انتخابات دعوت به عمل آورد.

کد ویدیو

علی اصغر کرباسی، رییس اداره راه و شهرسازی از مردم غیور و انقلابی شهرستان جهت حضور پرشور و حداکثری در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

کد ویدیو

عباس خاشعی، رئیس دانشگاه تربت‌حیدریه نیز در پیامی از مردم به ویژه دانشجویان و اساتید برای حضور حداکثری و پرشور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

کد ویدیو

رامین مصطفوی، رییس صنف خواربارفروشان تربت حیدریه نیز از مردم همیشه در صحنه و پای کار شهرستان جهت حضور باشکوه پای صندوق های رای در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آورد.

کد ویدیو

امیرحسین فتحعلیان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر از همکاران و همشهریان جهت حضور پای صندوق های رای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

کد ویدیو

صالحی، رئیس آموزش و پرورش در پیامی از مردم به ویژه فرهنگیان جهت حضور حداکثری و پرشور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

کد ویدیو

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار