خبرهای داغ:
سردار مجیدی تأکید کرد

لزوم تبیین شاخصه‌های فرد اصلح در جامعه

همدان- فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: شاخصه‌های انتخاب فرد اصلح توسط رهبر معظم انقلاب عنوان شده بنابراین وظیفه داریم برای همگان تبیین کنیم.
کد خبر: ۹۶۱۱۰۰۲
|
۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در همایش تجلیل از دبیران و مدیران فعال در هفدهمین مرحله لیگ علمی پایا استان همدان و جلسه بصیرت افزایی دانش‌آموزان با موضوع انتخابات با بیان اینکه مشارکت بسیجیان و دانش‌آموزان باید در مباحث علمی گسترده باشد، اظهار کرد: بیش از یک هزار و ۵۰۰  نفر در لیگ علمی پایا مشارکت داشتند که این قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: باور داریم که درصد هوشی جوانان ایرانی نسبت به سایر کشورها بالا است و این می‌تواند مشکل‌گشای کشور باشد و زمانی که در حوزه علمی کارهای گروهی انجام می‌پذیرد؛ حرکت اعضای گروه در راستای ارتقای دانش و اطلاعات اثر دارد .

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که می‌فرمایند «مسیری که شهید رئیسی انجام داد مسیر موفقی بود» بیان کرد: شاخصه‌های انتخاب فرد اصلح توسط رهبر معظم انقلاب عنوان شده بنابراین وظیفه داریم برای همگان تبیین کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار