فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در گفت‌وگو با بسیج مطرح کرد؛

اجرای طرح شهید عجمیان در 12 مدرسه اراک

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک از اجرای مرحله نخست طرح شهید عجمیان در مدارس اراک خبر داد و گفت: در این مرحله 12 مدرسه سطح شهر اراک هدفگذاری شده است.
کد خبر: ۹۶۱۱۰۱۲
|
۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۳

اجرای طرح شهید عجمیان در 12 مدرسه اراک

سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به اجرای طرح «شهید عجمیان» در اراک گفت: با همکاری بسیج سازندگی و حضور گروه‌های جهادی طرح شهید عجمیان یا همان هجرت 3 امسال نیز در مدارس اراک اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح در راستای شاداب سازی مدارس است، افزود: این طرح با هدف بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق محروم با انجام اقداماتی از قبیل رنگ آمیزی، زیباسازی و تعمیرات جزئی میز و صندلی برای صرفه جویی هزینه‌ها و استفاده بهینه از امکانات موجود با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و دانش آموزان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: هدف اصلی از اجرای این طرح نشان دادن کار گروهی به دانش‌آموزان و تمرکز بیشتر در تربیت نیروهای در تراز انقلاب است که قطعاً در این راستا اهداف مورد نظر نیز تحقق پیدا می‌کند.

سرهنگ مهجوری ادامه داد: امسال برای نخستین بار در اجرای این طرح از ظرفیت استادکاران استفاده خواهد شد؛ در تفاهم نامه‌ای که با آموزش‌وپرورش، بسیج هنرمندان، سازمان نوسازی و تجهیز مدارس و سازمان فنی‌و حرفه‌ای منعقد کردیم برای اجرای هرچه بهتر کار از ظرفیت استادکاران مجرب بهره خواهیم گرفت تا دانش‌آموزان داوطلب مشارکت کننده در طرح نیز به شکل کیفی و حرفه‌ای مهارت لازم در اجرا را به دست بیاورند.

وی با بیان اینکه این طرح 12 مدرسه اراک اجرا خواهد شد، گفت: تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای این منظور تهیه و در اختیار جهادگران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ع.م

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار