خبرهای داغ:
فرمانده سپاه طبس بیان کرد/

حضور در انتخابات ادامه راه شهید رئیسی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: حضور در انتخابات ادامه راه شهید رئیسی است.
کد خبر: ۹۶۱۱۰۵۴
|
۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷

سرهنگ پاسدار علی خبازی ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی گفت: انقلاب اسلامی نشان داد، شأن حضور مردم در تعیین سرنوشت خود یک شأن نمایشی و تشریفاتی نیست و مردم با حضور در انتخابات‌ها، قدرت و اراده خود را در انتخاب حاکمان، مدیران و نمایندگان به منصه ظهور می‌رسانند.

به گفته وی سال گذشته ملت بزرگ ایران حماسه بزرگی در زمینه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خلق کردند ؛ که هر کدام از این دو مجلس، نقش مؤثری در استحکام بخشی به نظام اسلامی دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس ادامه داد: تبیین اهمیت انتخابات و بسیج مردم به سمت صندوق‌های رأی یک جهاد ارزشمند و مبارک است و به مدد الهی در رونق بخشیدن به این مجاهدت ملی فعال باشیم.

سرهنگ خبازی با تمجید و تکریم از مردم ولایت مدار شهرستان طبس بابت حضور فعال در انتخابات مجلس، ضمن دعوت به مشارکت پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، از صاحبان سخن و جهاد‌گران عرصه تبیین خواست ضمن تشریح معیارهای انتخاب اصلح با تواصی سیاسی و امر به معروف، به تبیین حق و تکلیف بودن انتخابات بپردازند و اهمیت و تأثیرگذاری انتخاب صالحان را یادآور شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار