خبرهای داغ:

دعوت مجمع بسیجیان خراسان جنوبی از مردم برای حضور حداکثری در دومین مرحله از انتخابات ریاست جمهوری

مجمع بسیجیان استان خراسان جنوبی با صدور بیانیه‌ای از آحاد مردم به ویژه بسیجیان برای حضور حداکثری در دومین مرحله از انتخابات ریاست جمهوری و خلق حماسه ای دیگر دعوت کرد.
کد خبر: ۹۶۱۱۰۸۴
|
۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مجمع بسیجیان  استان خراسان جنوبی با صدور بیانیه‌ای از آحاد مردم به ویژه بسیجیان برای حضور حداکثری در دومین مرحله از انتخابات ریاست جمهوری و خلق حماسه ای دیگر دعوت کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

باسمه تعالی

«ما باید تلاش کنیم ایران را قوی کنیم. کشوری که دشمنی های زیاده خواهان را می بیند باید خودش را قوی کند. «ایران قوی» یک شعار عمومی است و کسی که من را هم قبول ندارد شعار «ایران قوی» دارد. ایران قوی بهتر از ایران ناتوان و توسری خور است. این قدرت و قوت را ملت به کشور می بخشند و حضور ملت و هم مشارکت و اندازه مشارکت در این قوت ملی تاثیرگذار است»(بخشی از بیانات رهبر معظم  انقلاب اسلامي مدظله‌العالی)

ملت قهرمان ایران،هموطنان عزیزِ استان خراسان جنوبی و بسیجیان ارجمند

سلام بر شما و درود بر حماسه ی حضور، پایمردی و استقامت شما.

چهل و پنج سال به سرعت از انقلاب بزرگ ملت قهرمان ایران گذشت و در طول این سال های پر فراز و فرود،کتاب قطور و پر غرورِ مبارزات ملت به پا خاسته ی ایران، سرشار از لحظه های حماسه و حضور است. چه روزهای پرمخاطره که در مقابل موج ترورها وشایعه پراکنی های مزدوران دشمن و ضد انقلاب،در صفوفی بهم فشرده، حماسه ی حضور و مقاومت، با انتخاب های سرنوشت ساز،راهپیمایی های با شکوه و نمازهای جمعه و جماعات و با ایستادگی تا پای جان رقم خورد؛ و چه شب ها که در زیر آماج گلوله ها،خمپاره ها و موشک پرانی ها به صبح رسید و ملت همواره با اقتدا به پیشوای فقید خود و در ادامه راه با تبعیت از رهبر معظم انقلاب از اسلام و ولایت دفاع کرد و «پشتیبان ولایت فقیه» باقی ماند و به لطف پروردگار،دشمنان این آب و خاک را مایوس کرد. ماهیت دشمن،دشمنی است و انتظار کمک، همراهی و همکاری از دشمنی که به تعبیر معمار انقلاب شیطان بزرگ است جز فریب خویشتن، نخواهد بود و ارمغانی جز پشیمانی نخواهد داشت.

اینک در آستانه انتخابات سرنوشت ساز ۱۵ تیرماه  و در حالی که ملت قهرمان ایران  سوگوار رئیس جمهور شهید و همراهان شهیدشان هستند واز طرفی بوق های رسانه ای استکبار جهانی مدت هاست، با تمرکز بر انتخابات ایران، سعی در کم رنگ کردن حضور مردم دارند؛ ما اقشار گوناگون بسیج در کنار آحاد مردم، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، رئیس جمهور شهید، شهیدان پرواز اردیبهشت و امام شهیدان ، بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و با دعوت از همه ی آنانی که دل در گرو این آب و خاک دارند؛ به وِیژه بسیجیان عزیز ،ضمن تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) اعلام می نماییم :

۱.شرکت در انتخابات حق ملت و در عین حال یک وظیفه و رسالت فردی و اجتماعی است و پاسداری و حفاظت از ارزش ها و آرمان های انقلابِ ملت قهرمان ایران که برخاسته از تعالیم اسلام ناب محمدی(ص) است؛رسالت همواره ی ماست. بنابراین عموم بسیجیان همگام با ملت قهرمان ایران آمده اند و آماده اند تا چون همیشه با حضور در انتخابات ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳، ضمن لبیک به رهبر فرزانه ی خود بار دیگر، در میدان عمل،مسئولیت خود را بر عهده بگیرند و ان شاءالله از عهده ی مسئولیت بر آیند.

۲. رئیس جمهور شهیدمان در راه خدمت و در راه حل مشکلات مردم، در دل تلاشی خستگی ناپذیر، دعوت حق را لبیک گفت و دِین خود را به ملت بزرگ ایران ادا نمود. اکنون بر ماست تا با ادامه راه رئیس جمهور شهید و با انتخاب اصلح دِین خود را به نظام و انقلاب اَدا کنیم و دیگران را نیز در این راه تشویق نمائیم.

 ۳.همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند برگزاری انتخابات پرشور و انتخاب اصلح هر دو مهم است و بر ماست تا با تبیین شاخص‌ها و دستاوردهای دولت مردمی سیزدهم نه تنها انتخاباتی پرشور را رقم بزنیم بلکه زمینه ساز انتخاب اصلح باشیم.

«ان تنصر الله ینصر کم و یثبت اقدامکم»

«مجمع بسیجیان  استان خراسان جنوبی»

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار