انتخابات، پایه مردم سالاری است

فرماندار فریدونکنار: انتخابات، پایه مردم سالاری است و در کشور ما این پایه بسیار محکم و نمود دارد، به دلیل اینکه مردم در سرنوشت خود موثرند و انتخاب می‌کنند که چه کسی عهده‌دار مسئولیتی باشد.
کد خبر: ۹۶۱۱۱۴۴
|
۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسیب میررمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص برگزاری دوره دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و حضور مردم پای صندوق‌های رای، اظهار داشت: انتخابات، پایه مردم سالاری است و در کشور ما این پایه بسیار محکم و نمود دارد، به دلیل اینکه مردم در سرنوشت خود موثرند و انتخاب می‌کنند که چه کسی عهده‌دار مسئولیتی باشد.

وی تصریح کرد: انتخابات در کشور ما اعم از انتخابات مجلس، شوراها، خبرگان رهبری و ریاست جمهوری می‌شود که در این کارزار و صحنه مردم، رکن اصلی انتخاب هستند.

فرماندار فریدونکنار افزود: در حال حاضر در دوره دوم انتخابات هستیم که هر دو نامزد بعد از تایید شورای نگهبان، تبلیغ خود را آغاز کرده و تا صبح پنجشنبه نیز ادامه دارد.

میررمضانی ادامه داد: امیدواریم مردم با بصیرت ایران که همواره در صحنه‌های مختلف حضور چشمگیری داشتند و در پشت صحنه نیز حماسه‌ای بزرگ رقم زدند، یکبار دیگر همان حماسه رقم خورده و حتی به واسطه همان حساسیتی که ایجاد شد و دو نامزد با دو نگاه مختلف ایجاد شد، به گونه‌ای باشد که حضور حداکثری را در کشور ایران و شهرستان فریدونکنار همانند دوره قبل داشته باشیم.

وی در خصوص تمهیدات لازم در برگزاری دوره دوم انتخابات در فریدونکنار، بیان کرد: اقدامات دوره اول که مجدد بر آن تاکید داریم، جهاد تبیین نیز به منظور افزایش جمعیت انجام شده و از فعالان رسانه‌ای و خبرنگاران خواستار اطلاع‌رسانی و دعوت مردم به پای صندوق‌های رای هستیم.

فرماندار فریدونکنار خاطرنشان کرد: شعبات اخذ رای در فریدونکنار همانند دوره اول، همان 75 شعبه در سطح شهرستان بوده و فاصله مکانی افراد با شعب بسیار کوتاه است.
میررمضانی یادآور شد: تشکر می‌کنم از تمام کسانی که در امر برگزاری انتخابات ما را کمک می‌کنند، برگزاری با وزارت کشور است اما صفر تا صد کار در شهرستان‌ها توسط عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی، بازرسی، انتظامی و رسانه‌ها انجام خواهد شد.

وی در پایان عنوان داشت: امیدواریم این حماسه ملی با حضور بیشتر نسبت به دوره اول در 15 تیرماه دوره دوم پای صندوق‌های رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شاهد باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار