خبرهای داغ:

انتصاب سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه بسطام+عکس

شاهرود_ مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه بسطام با حضور مسئوولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۱۱۴۵
|
۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰

انتصاب سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه بسطام+عکسبه گزارش خبرگزاری بسیج، طی مراسمی با حضور مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان و رئیس اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش استان از زحمات سیدعلی هاشمی در زمان تصدی پست ریاست اداره آموزش و پرورش منطقه بسطام و ۳۵ سال خدمت صادقانه در نظام تعلیم و تربیت قدردانی شد و سیدمحمدرضا کریمی بعنوان سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه بسطام منصوب شد.
حسین رشیدی مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات سیدعلی هاشمی و تبریک انتصاب سیدمحمد کریمی بیان نمود: اگر اخلاق و روابط انسانی بعنوان یک اصل در آموزش و پرورش حاکم باشد، مقبولیت و محبوبیت را به دنبال خواهد داشت و هماهنگی و تعامل به حد اعلا رسیده و در نتیجه نقدپذیری و انتقاد منصفانه حاکم خواهد شد.
وی با اشاره به اصل ترغیب نگرش‌ها بیان نمود: باید نگرش‌ها همسو باشد نه یکسان، تا تعلیم و تربیت اسلامی را در جامعه داشته باشیم.
رشیدی با اشاره به اجرای متوازن سند تحول بنیادین در همه ابعاد افزود: در نقشه راه اجرایی سند تحول بنیادین باید به دنبال ایفای درست نقش خود باشیم.
وی در پایان با اشاره به اینکه باید در همه ابعاد جهاد تبیین داشته باشیم افزود: فکر جزیره‌ای نداشته باشیم و در کار‌ها تعامل داشته تا آموزش و پرورش به اهداف عالیه خود دست یابد.
علی اصغر حسنان معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان نیز این مراسم ضمن تبریک روز مباهله و با اشاره به شأن نزول آیه مباهله افزود: ما بعنوان سیاستگذاران تعلیم و تربیت وظیفه داریم این روز بزرگ را به نسل جوان معرفی کنیم.
وی با اشاره به اینکه مسئله تربیت و آموزش و پرورش باید دغدغه همه مسئولان باشد، تصریح نمود: اولویت اول همه ما مسئولین باید تربیت بوده، گفتمان سازی کنیم و با برنامه ریزی به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی باشیم.
سید علی هاشمی رئیس سابق آموزش و پرورش منطقه بسطام در این مراسم ضمن شکرگزاری بر آستانه حضرت حق از اینکه بعنوان معلم در جامعه خدمت نموده است، افزود: هر اتفاق خوبی که در آموزش و پرورش رقم خورد به پشتوانه همکاران اداری و همکاران آموزشی در سطح مدارس می‌باشد.
وی با اشاره به اینکه نگاهش نگاه اقتدارگرانه برای آموزش و پرورش بود افزود: حرمت و شان معلم، مدیر و کارشناس در هر زمان و مکان باید حفظ شود و هیچ شخص یا مسوولی خارج از بدنه آموزش و پرورش حق دخالت در امور آموزش و پرورش را نباید داشته باشد.
وی با اشاره به اجرای سند تحول بنیادین افزود: اجرای درست و مطلوب سند تحول بنیادین در کف مدرسه و به دست توانای معلم عملیاتی خواهد شد.
هاشمی تصریح نمود: تا زمانی که به معلم بعنوان یک کارمند عادی نگاه شود هرگز معنای درستی از سند تحول استنباط نشده است بلکه باید نگاه به معلم بعنوان شخصیتی فرهیخته، تاثیرگذار و اندیشمند باشد تا سند تحول معنا پیداکند.
سیدمحمدرضا کریمی سرپرست آموزش و پرورش منطقه بسطام نیز ضمن قدردانی از حسن اعتماد مدیر کل آموزش پرورش استان بیان نمود: برای توسعه کشور راهی جز گذر از آموزش و پرورش، مدرسه و دانش آموز نخواهیم داشت و در این راستا باید تلاش کنیم جایگاه معلم و به تبع آن جایگاه منطقه بسطام از لحاظ افتخارات دانش آموزی و معلمی ارتقا یابد.
گفتنی است، سیدمحمدرضا کریمی متولد ۱۳۵۴، با ۳۳ سال سابقه خدمت، کارشناس مسوول حراست و معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شاهرود، مدیر و معاون مدارس شاهرود را در کارنامه شغلی خود دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار