خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین؛

حضور حداکثری در انتخابات صیانت از دستاوردهای انقلاب است

حضور حداکثری در انتخابات صیانت از دستاوردهای انقلاب است
سردار رفیعی آتانی عنوان کرد: با انتخابات و حضور حداکثری مردم قرار است که از این انقلاب و دستاوردهای آن حفاظت و صیانت کنیم.
کد خبر: ۹۶۱۱۱۵۷
|
۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹

قزوین_ به گزارش بسیج، همایش تبیینی با محوریت مشارکت در انتخابات به همت معاونت جامعه زنان سپاه استان برگزار شد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی در این همایش عنوان کرد: با انتخابات و حضور حداکثری مردم قرار است که از این انقلاب و دستاوردهای آن حفاظت و صیانت کنیم؛ امروز در انتخابات برای پیروزی جریان‌ها به میدان نیامده‌ایم؛ بلکه برای حفاظت و صیانت از هویت، دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب و عظمت آن به میدان آمده‌ایم.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس، شهدای جبهه امنیت پایدار در شمال غرب و جنوب شرق، شهدای جبهه بیداری اسلامی، جبهه مقاومت بویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد سردار قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و سردار حسین همدانی گفت: امروز حال و هوای کشورمان حال و هوای انتخابات است و این روزها به طور ناجوانمردانه ای به انقلاب و کشوری که با اتکا به خداوند متعال و با آرا و نظر این مردم شکل گرفته است، جفا شده و می‌گویند هیچ اتفاقی نیفتاده است و عنوان می‌شود که مردم از ما روی برگردانده‌اند.

 فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین افزود: در سال ۱۳۴۲ که مبارزه با رهبری امام راحل شروع شد، امام عظیم الشان وابسته به هیچ جریان سیاسی و یا حتی گروه‌های مبارز نبودند و به سراغ کسی جز مردم نرفتند روحانیان، بازاریان و مبارزان به کمک امام آمدند؛ اما امام راحل به مردم تکیه و اعتماد داشت؛ شورای انقلاب تشکیل شد و همه بزرگان و شاگردان و ۵۰۰ مجتهد تراز اول که همه شاگرد امام راحل بودند پیشنهاد تشکیل حزب را به امام دادند؛ اما امام عظیم الشأن توجهی نکرد و تنها به همراهی مردم تکیه نمود؛ زیرا او مردم را به خوبی می‌شناخت و در این مسیر به خدا، اهداف نورانی انقلاب و مردم ایمان داشت.

وی اظهار کرد: با انتخابات و حضور حداکثری مردم قرار است که از این انقلاب و دستاوردهای آن حفاظت و صیانت کنیم؛ امروز در انتخابات برای پیروزی جریان‌ها به میدان نیامده‌ایم ما برای حفاظت و صیانت از هویت، دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب و عظمت آن به میدان آمده‌ایم؛ لیست بلند بالایی است از لیست باور امامین انقلاب به مردم و این لیست هم با موفقیت بوده است تا به حال جایی نشده که با دشمنان درگیر شویم و پیروز میدان نباشیم که  آن عملیات وعده صادق بود.

 سردار رستمعلی رفیعی آتانی ادامه داد: آمریکا برای اسرائیل که فرزند اول و بزرگ خود بود برای حفظ آبرو و اعتبار آن کم نگذاشت؛ اما فرزند بزرگ آمریکا در عملیات وعده صادق شکست خورد و آمریکا نتوانست هیچ غلطی بکند. ثانیه‌ای موشک زدیم و نفس‌هایشان ثانیه به ثانیه قطع شد و امروز می‌خواهیم از آن پیروزی‌ها و دستاوردها با حضور مردم حفاظت و صیانت نماییم.

وی بیان کرد: امروز عمل موفق شهید عزیز خدوم و با اخلاق، شهید آیت الله رئیسی پیش ما امانت است؛ شهید رئیسی به پاسپورت همه ایرانی‌ها آبرو و اعتبار داد. وی به کل مسلمانان عالم نیز آبرو داد؛ در روزهایی که در کشورهای دنیا از جمله کانادا و سوئد قرآن را آتش می‌زدند او با اخلاق و کرامتش در سازمان ملل در خاک آمریکا با اقتدار از قرآن دفاع کرد و در قبال این کار بزرگ عنوان می‌کرد که در برابر کار بزرگ شهید سردار قاسم سلیمانی کاری انجام نداده است.

 سردار رستمعلی رفیعی آتانی تصریح کرد: هر رایی که از پای صندوق انتخابات در بیاید رئیس جمهور ایران است و ما او را کمک خواهیم نمود؛ اما بعضی از حرف‌ها از حافظه تاریخی مردم پاک نخواهد شد؛ گفتند که زبان دنیا را بلد نیستید؛ زبان دنیا چیست که ما بلد نیستیم ؟

وی افزود: شهید امیر عبداللهیان در ۱۰ روز این پرچم طلایی حقانیت ایران را در دنیا به اهتزاز درآورد؛ آمریکا حیاتش در نداشتن حیات دیگران و تنفسش در قطع کردن تنفس دیگران است؛ او زندگیش را در قطع کردن زندگی دیگران می‌داند و این قاعده حکومت و زندگی آنهاست و اصول قانون آنها این است چه ترامپ رئیس جمهور شود چه بایدن؛ آنها دو اصل خود را هرگز عوض نکرده‌اند؛ اولین اصول آنها این است که فرهنگ آمریکایی‌ها باید جهانی شود و اینکه این فرهنگ را باید با قدرت نظامی تامین کنند.

وی اضافه کرد: در میدان پیچیده عملیاتی شهید عبداللهیان در عرض ۱۰ روز آنها را با تسلط بر قوانین بین‌المللی و سازمان ملل ضربه فنی کرد و مدعیان حقوق بشر جرات بیانیه هم نداشتند و نتوانستند کاری انجام بدهند و این مشروعیت بین‌المللی را کسی به وجود آورد؟ کسی که زبان دنیا را بلد بود.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: زبان دنیا، زبان زور است و تا زور نداشته باشیم باید تسلیم شویم؛ در مرحله‌ای در بحث هسته‌ای به قول خودشان به نقطه خوبی رسیده بودند و می‌گفتند که برجام دو، موشک‌هاست؛ اما، ولی خدا گفتند که این خط قرمز ماست؛ آنها می‌خواهند که زبان قدرتمند ملت را بگیرند تا دوباره برویم و التماس کنیم.

سردار رفیعی آتانی در پایان خاطرنشان کرد: انتخاب حق مردم است و ما باید با بصیرت به مردم آگاهی داده و با آنها صادق باشیم و در انتخابات ۱۵ تیر برای استمرار این قدرت به میدان می‌آییم تا از پیشرفت‌ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی دفاع کنیم. امروز جمهوری اسلامی فقط جغرافیای ایران نیست؛ حرم، کل جمهوری اسلامی با اهداف نورانی اش است؛ این حرم به امانت دست من و شماست مسئولیت تاریخی بزرگی بر دوش ماست و با مشارکت حداکثری و با انتخاب اصلح در این میدان نیز سرافراز خواهیم شد.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار