خبرهای داغ:

دعوت به حضور حداکثری مردم شهرستان خرمشهر توسط فرمانده سپاه ناحیه خرمشهر

سرهنگ پاسدار محمد لویمی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت؛از همه دلسوزان نظام و انقلاب درخواست و انتظار داریم برای حضور حداکثری در انتخابات با تمام توان و ظرفیت خویش به میدان بیایند.
کد خبر: ۹۶۱۱۱۶۵
|
۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان خرمشهر؛سرهنگ لویمی در نشستی که با حضور کلیه پایوران ناحیه برگزار شده بود گفت؛ با نیت قربه الی الله و جهاد فی سبیل الله برای تقویت گفتمان انقلاب اسلامی و جامه ی عنل پوشیدن به منویات مقام معظم رهبری آحاد مردم را به صحنه انتخابات بکشانید و با حضور در مناطق مختلف و دعوت چهره به چهره ویژگی های نامزد اصلح رادبرای کسانی که تردید دارند و یا آگاهی نسبت به کاندیدای اصلح ندارند تشریح کنید.

 

وی افزود اگر امروز از این فرصت طلایی استفاده نکنیم باید سالها حسرت بخوریم و سرنوشت کشور و نظام مقدس انقلاب اسلامی معلوم نیست دستخوش چه اشخاصی با چه تفکراتی قرار بگیرد. 

 

ایشان با اشاره به سه سال مجاهدت شبانه روزی و بی وقفه دولت مردمی شهید آیت الله رئیسی گفت؛ نباید اجازه دهیم تفکری که زاویه با انقلاب و نظام و رهبری دارد بار دیگر سرنوشت کشور و مردم را به دست بگیرد.

 

محمد لویمی افزود؛ با توکل بر خدا و تلاش و همت مضاعف مقدمات موفقیت در این آزمون بزرگ سیاسی کا چشم امید همه مستضعفان و محرومان عالم معطوف به آن هستند را فراهم کنید و بدانیم که "اِمن ن تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار