خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، در فارسان عنوان کرد:

حضور پرشور و حداکثری در انتخابات اقتدار آفرین است

حضور پرشور و حداکثری در انتخابات اقتدار آفرین است
همایش جهاد تبیین ویژه معلمان و دانش آموزان رای اولی‌،به همت بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه فارسان،با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، در سپاه ناحیه فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۱۲۴۶
|
۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه درحضرت قمربنی هاشم علیه السلام،با اشاره به اینکه حضور پرشور و حداکثری در انتخابات برای کشور اقتدار آفرین است، گفت: در وحله اول مردم ما باید متوجه اهمیت رای دادن و مشارکت در تامین امنیت کشور باشند و بدانند وقتی یک کشور و یک نظام پشتوانه مردمی داشته باشد دشمنان چشم طمع خود را از آن مملکت دور خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر، در ادامه به امانت داری نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز دوست و دشمن به این موضوع معترفند که جمهوری اسلامی در صیانت از آرا و احترام به انتخاب مردم سرآمد تمام دنیاست حتی اگر این انتخاب مطابق میل نظام نباشد.

 یادگار سالهای دفاع مقدس، ادامه داد: از همان ابتدای انقلاب بنی صدر با رای مردم انتخاب شد و علی رغم اینکه این انتخاب مطابق میل امام نبود اما امام راحل به رای مردم احترام گذاشتند. امروز حتی بسیاری از دوستان و دشمنان نظام هم معترفند که نظام هیچگاه به رای مردم خیانت نمی‌کند کسانی که در سال ۸۸ مدعی تقلب بودند امروز خودشان پای صندوق رای آمده اعتراف می‌کنند که حتی در آن موقع هم هیچ تقلبی اتفاق نیفتاد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، در ادامه گفت: سومین مطلبی که می خواهم امروز بیان کنم این است که از شما می خواهم کسانی که اینجا هستند بروند سراغ کسانی که رأی نمی‌دهند برای پرشور کردن انتخابات و تلاش کنیم تا کسانی که نمی‌خواهند رای بدهند را با استدلال متقاعد کنید تا بیایند و در انتخابات شرکت کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درحضرت قمربنی هاشم علیه السلام، افزود: چهارم بیان سه خواسته مقام معظم رهبری از رئیس جمهور است. این سه خاسته مهم را در نظر بگیرید و هرکدام از این دو کاندیدا را که به این خواسته ها نزدیکتر هستند انتخاب کنید تا به قول معروف فرد اصلح را انتخاب کرده باشید.

کارشناس مسایل مذهبی، ادامه داد:  اول خواسته مقام معظم رهبری از رئیس جمهور، این است که رییس جمهور باید ولایتمدار باشد اگر این قاعده برقرار شود منافعش به ملت خواهد رسید، دوم اینکه رئیس جمهور آینده باید خادم و نوکر مردم باشد، ارباب رعیتی به مردم نگاه نکند امام فرمود به من خادم بگویید بهتر است از اینکه بگویید رهبر و سوم اینکه نسبت به دشمن هوشیار باشد در مقابل دشمن عقب نشینی نکند، نترسد، شجاع باشد، مانند شهید جمهور که مقام معظم رهبری در خصوص این شهيد گفتند" آبرو داد به این نظام"، جمیع این سه خصلت به معنای همان اصلح بودن است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، اظهار کرد: در همین وعده صادق چقدر از وزرای کشورها تماس گرفتند که اسراییل را با موشک نزنید و یا آرام‌تر بزنید... اما شهيد عبدالهیان گفت" ما باید از هیبت و عظمت و اقتدار نظام دفاع کنیم" و این یعنی شجاعت.

کارشناس مسایل مذهبی، ادامه داد: کسانی که می گویند ۶۰ درصدی که در انتخابات شرکت نکردندبا نظام مشکل دارند، به خداوندی خدا در حق این نظام دارند جفا می‌کنند. وظیفه اول ما دعوت به انتخابات و وظیفه دوم ما انتخاب اصلح است. این کشور در دولت شهید رییسی،گام‌های بزرگی برداشت، بسیاری از کارخانه های نیمه تعطیل راه افتادند تولید رونق گرفت، روند منفی اقتصادی ترمزش کشیده شد و در جهت مثبت حرکت شد. تلاش کنیم کسی را انتخاب کنیم که همین مسیر را ادامه دهد.

در آغاز برنامه،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان، سرهنگ علیرضا عربی با خیر مقدم گویی، گزارشی از برنامه های تبیینی اجرا شده در شهرستان ارائه و عنوان کرد: امروز چشم دنیا به انتخابات ایران دوخته شده و این انتخابات می‌تواند بسیار سرنوشت ساز باشد. مردم برای استمرار و افزایش اقتدار و عزت و سربلندی کشورمان باید با انتخاب یک رئیس جمهور اصلح، راه شهید رئیسی را ادامه دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار