خبرهای داغ:

دعوت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه باغملک از مردم در انتخابات دور دوم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری

از مردم همیشه در صحنه میخواهم که لباس رزم بپوشند و به میدان بیایند.
کد خبر: ۹۶۱۱۲۴۷
|
۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از باغملک: سرهنگ پاسدار فاضل عارف در این زمینه گفت: پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس کسانی هستند که مقابل همه دنیای کفر و زور ایستادند و یک وجب از خاک کشورمان را به دشمن ندادند و هنوز هم بر همان عهدی که با امام راحل بستند ثابت قدم هستند.

وی افزود: کسانی که از کشور خود دفاع کردند طلبکارانه صحبت نمی‌کنند و همیشه می‌گویند ما بدهکاره انقلابیم، بدهکار مردمیم و همیشه خود را خادم و خدمت گزار مردم می‌دانم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیان کرد: امروز با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین و حضور حداکثری همه ما پای صندوق‌های رای است و ما خود را سرباز نظام و انقلاب می‌دانیم، کسانی که در طول هشت سال دفاع مقدس از جان خود دریغ نکردند قطعا در مقابله با توطئه‌های دشمن در مقابله با تفرقه افکنی دشمن و در مقابله با دوقطبی سازی دشمن لباس رزم و جهاد بر تن می‌کند و مقابل همه توطئه‌های دشمن می‌ایستند، کسانی که خیر صلاح مملکت را می‌دانند و کسانی که می‌دانند آتش توپخانه دشمن در کدام سمت است.

وی خاطر نشان کرد: همه ما با پای صندوق‌های رای آمدن و با یک انتخاب اصلح دشمنان را خشمگین و دوستان را شاد می‌کنیم و انتخابی که به مصلحت نظام و کشور مردم باشد و در مسیر شهید رئیسی را باید انتخاب کنیم.

سرهنگ عارف ادامه داد: دشمن جرات تحریم و تحقیق ندارد، انتخابی که باعث شود اقتدار و امنیت کشور ما حفظ شود شاخص‌هایی دارد که باید آنها را بدانیم و باید انتخابی داشته باشیم که بدانیم در مقابل دنیای زور تحقیر نمی‌شود و در مقابل استکبار آمریکای جنایتکار که همه چیز را داده ایم و بعداز سال‌ها هیچ کار خاص و شایسته‌ای برای ملت انجام نداده ایم، تحریم‌ها چند برابر، تحقیر‌ها چند برابر و از همه مهم‌تر به بیست سال قبل برگشتیم و این جمله را خود مقامات آمریکا می‌گویند که با انتخاب فلان رئیس جمهور ایران را به بیست سال عقب برگردانیم و ما باید حواسمان باشد تا از سوراخ دو بار گزیده نشویم.

وی خاطر نشان کرد: از مردم همیشه در صحنه میخواهم که لباس رزم بپوشند و به میدان بیایند تا همان طوری که دشمن با تمام توان به میدان آمد برای ناامید کردن آن مقابله کنیم و با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای امنیت و اقتدار کشور را بیشتر کنیم و با سربلندی و سرافرازی حرف بزنیم و مقابل دنیا و دشمن بایستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان در پایان افزود: شهید رئیسی ثابت کرد که مشتاقانه در خدمت مردم بودن و با توکل بر خدا می‌توانیم هم امتیاز بگیریم و هم دویست هزار بشکه را به دو میلیون عضو برسانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار