از برپایی حلقات صالحین تا نصب کولر در محله اسلامی سرخه

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه از برپایی حلقات صالحین بسیجی در جهت روشنگری و ارتقاء سطح بصیرتی و معرفتی بسیجیان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۱۲۹۸
|
۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برنامه های اجرایی پایگاه های مقاومت بسیج خواهران و برادران شهری و روستایی شهرستان سرخه، حلقات صالحین در رده های مختلف سنی به همت مسوول تعلیم و تربیت پایگاه ها برگزار می شود.

محمرضا جلال از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه در حاشیه برپایی حلقات در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: شجره طیبه صالحین برای روشنگری و ارتقاء سطح بصیرتی و معرفتی بسیجیان با موضوعات فرهنگی- اعتقادی  اجرا می شود.

او افزود: تربیت انسان مومن، بصیر، مجاهد، فعال، انقلابی و دارای موضع از اهداف اصلی و اساسی شجره طیبه صالحین است تا با اتکا به این اصول ضمن حفظ آرمان ها و دستاورد های نظام اسلامی، رسیدن به نقطه اوج اهداف انقلابی را فراهم سازد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه با اشاره به مسجدمحوری و محله محوری بودن کلیه برنامه های پایگاهی عنوان کرد: حلقه شهید محمد تقی فیض و حلقه شهید علی اکبر ادهم در مسجد امام حسن مجتبی (ع) با استقبال گسترده کودکان، نوجوانان و جوانان بسیجی برگزار شد.

جلال با اشاره به فعالیت های گسترده جهادگران بسیجی در محله گفت: نصب و راه اندازی کولر سلولزی توسط گروه جهادی امام حسن مجتبی (ع) در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) انجام شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار