سرنوشت کشور در گرو مشارکت سیاسی مردم پای صندوق های رأی است

فرمانده تیپ 12 قائم(عج) استان سمنان با تأکید بر اهمیت انتخابات گفت:سرنوشت کشور در گرو مشارکت سیاسی مردم پای صندوق های رأی است.
کد خبر: ۹۶۱۱۳۶۵
|
۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار زراعی، فرمانده تیپ 12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جمع کارکنان رسمی و وظیفه این یگان، ضمن اشاره به در پیش بودن دور دوم انتخابات گفت: در ایام حساسی قرار داریم که باید احساس تکلیف کنیم و نباید بگوییم یک رأی چه تأثیری دارد، رأی اثرگذار است و سرنوشت کشور بسته به رأی تک‌تک مردم ما است. چراکه انتخابات ایران در جهان زیر ذره‌بین است و مشارکت حداکثری و حضور پای صندوق‌های رأی باعث قدرت هر چه بیشتر رئیس‌جمهور منتخب برای ادامه کار است.

وی افزود: بعد از حضور حداکثری، انتخاب اصلح و روی کار آمدن رئیس‌جمهور اصلح و شاخص مورد انتظار است. رئیس‌جمهوری می‌خواهیم که در سطح و اندازه‌های شهید رئیسی عزیز باشد. همان‌طور که حضرت آقا فرمودند رئیس‌جمهور رئیسی اقدامات مؤثر و به سزایی را انجام داده است و اگر دولت و ریاست شهید رئیسی ادامه پیدا می‌کرد، شاید خیلی از مشکلات جامعه و مشکلات اقتصادی مردم و جامعه برطرف می‌شد،بنابراین ریاست جمهوری در روند کشور و زندگی مردم مهم است.

فرمانده تیپ 12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: در دوران شهید رئیسی، در همین استان سمنان واحدهای تولیدی و صنعتی زیادی به چرخه تولید بازگشتند و جوان‌های زیادی مشغول به کار شدند. این نمونه کوچکی از خدمات شهید جمهور بود لذا باید این راه را سرلوحه کار خود بدانیم. مردم ما شایسته خدمت هستند و مسئولان ما باید با این نگاه وارد عرصه شوند که مثل شهید رئیسی خود را خادم مردم بداند. انشاله در روز جمعه آینده با انگشت جوهری خود فشنگی آتشین را در اسلحه انقلاب اسلامی ایران قرار دهیم و به سمت ضدانقلاب و منافقین و دشمنان این ملت و کشور روانه کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار