بیانیه هیات رزمندگان اسلام بام ایران ویژه دور دوم انتخابات؛

شرکت حماسی در انتخابات موجب اقتدار و عزت کشور است

شرکت حماسی در انتخابات موجب اقتدار و عزت کشور است
هیات رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری، در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، با صدور بیانیه آحاد مردم را برای خلق حماسه ماندگار در دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، دعوت کرد.
کد خبر: ۹۶۱۱۳۷۹
|
۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  متن بیانیه هیات رزمندگان اسلام استان را با هم مطالعه کنیم...

بسم الله الرحمن الرحیم

شرکت حماسی در انتخابات موجب اقتدار و عزت کشور است

اکنون فرازی دیگر از تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی را در پانزدهمین روز تیرماه ۱۴۰۳ در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو داریم و شکی نیست بصیرت ملی، غیرت دینی و وحدت همگانی در مردم ایران متجلی شده و با مشارکت گسترده پای صندوق‌های رای، اعتماد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اثبات می‌رسانند تا مردم‌سالاری دینی در قالب این آزمون مهم، شفاف‌تر از همیشه، بروز و ظهور یابد و یاد و نام رییس جمهور شهیدمان گرامی داشته شود.

هیئات رزمندگان استان در سراسر چهارمحال و بختیاری، در استمرار همراهی‌های گذشته با اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی، با شور و شعار وصف‌ ناپذیر، زمینه‌ی حماسه‌ای ماندگار را بوجود می‌آورند تا پیروزی ملت ایران بار دیگر به ارمغان آید.

از همه آحاد امت شهید پرور استانمان دعوت می‌شود تا در استمرار حضور عزتمندانه‌ی مردم در دوره‌های گذشته انتخابات، در برهه‌ی با اهمیت کنونی نیز حضور باشکوهی در انتخابات داشته باشند و به تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در مشارکت گسترده جامه‌ی عمل بپوشانند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار