خبرهای داغ:
روحانی‌‌منش خبر داد

آزادی ۷۶ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در استان همدان

همدان-مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: ۷۶ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد این استان فصل بهار امسال با کمک خیرین و پرداخت مبالغ بدهی، آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.
کد خبر: ۹۶۱۱۳۸۱
|
۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷
آزادی ۷۶ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در استان همدان

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، یداله روحانی منش با اشاره به اینکه پرداخت کمک بلاعوض به ۶ زندانی جرائم غیرعمد و تسهیلات کم بهره به ۹ نفر برای آزادی از زندان، مصوب شد، اظهار کرد: پرونده ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد با حضور رییس کل دادگستری، دادستان و مدیرکل زندان‌های استان همدان مورد بررسی قرار گرفت که ۱۵ نفر واجد شرایط دریافت کمک بودند.

وی اضافه کرد: نتیجه این بررسی موافقت با پرداخت کمک بلاعوض ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای آزادی ۶ زندانی جرائم غیر عمد بود.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان ادامه داد: همچنین با پرداخت ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات کم بهره به ۹ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان همدان موافقت به عمل آمد.

وی بیان کرد: ۲ تن از زندانیان به علت ناتوانی در پرداخت اقساط مهریه و ۱۳ نفر دیگر به علت محکومیت های مالی در زندان به سر می بردند.

روحانی منش گفت: ۷۶ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد این استان فصل بهار امسال با کمک خیرین و پرداخت مبالغ بدهی، آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی یادآوری کرد: سال گذشته ۲۳۲ زندانی جرائم غیرعمد شامل ۲۱۸ مرد و ۱۴ زن در این استان با کمک خیران و فعالیت های ستاد دیه و با پرداخت ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار