خبرهای داغ:

دعوت سازمان بسیج مستضعفین از عموم مردم برای مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

سازمان بسیج مستضعفین طی اطلاعیه‌ای از عموم مردم برای مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آورد.
کد خبر: ۹۶۱۱۴۰۸
|
۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج مستضعفین با صدور بیانیه‌ای از همه مردم شریف کشورمان دعوت کرد تا در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری حضور حداکثری داشته باشند. 

 

متن بیانیه به این شرح است: 

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

«مشارکت مردم برای نظام جمهوری اسلامی پشتوانه است، مایه‌ی آبرو است، مایه‌ی سربلندی است» امام خامنه‌ای مدظله‌العالی 

ملت عزیز ایران؛ هم‌اینک که چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به مرحله دوم کشیده شده، سازمان بسیج مستضعفین با قدردانی از آحاد ملت بزرگ ایران که در مرحله نخست انتخابات مشارکت داشتند، از تمام مردم شریف کشورمان برای مشارکت فعال و آگاهانه در انتخابات ۱۵ تیر دعوت به عمل می‌آورد. 

بدون تردید حضور و مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری برای کشور ثمرات بسیاری به دنبال خواهد داشت و ضمن خنثی کردن توطئه‌های آشکار و پنهان دشمنان قسم خورده این سرزمین، افزایش همبستگی، ارتقاء سرمایه اجتماعی و تقویت وحدت ملی را به همراه خواهد داشت‌. 

شرکت در انتخابات، یک حق اجتماعی، یک مسئولیت شرعی و یک تکلیف الهی است و همه ما وظیفه داریم که در اداء این تکلیف، اهتمام جدی داشته باشیم و در گزینش رئیس جمهوری اصلح دقت کنیم و بدانیم که رأی امروز ما ضمن اینکه صلاح و سداد آینده کشور را رقم می‌زند، برگی از پرونده‌ای است که در پیشگاه شهیدان این آب و خاک بازخوانی می‌شود. 

بر همه واجدان شرایط لازم است با شرکت پر شور و انتخاب فردی مؤمن، امین و شایستۀ جایگاه مهم ریاست جمهوری اسلامی ایران، کار نیمه تمام را تمام، و وظیفۀ شرعی و اجتماعی خود را در تعیین سرنوشت و آیندۀ جامعه ادا نمایند.

و کلام پایانی آنکه از پروردگار متعال مسئلت داریم روح بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، قرین رحمت الهی باشد و نظام اسلامی ما و در رأس آن رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی را با الطاف خاصه خود یاری فرماید و مردم متعهد ایران را در این امتحان الهی سربلند نموده و آنان را در جلب رضای خود، توفیق عنایت فرماید. 

سازمان بسیج مستضعفین

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار