با مشارکت حداکثری در انتخابات، سرنوشت کشورمان را به دست خود رقم می زنیم+عکس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چناران گفت: ۱۵ تیرماه در دور دوم انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشیم و هر یک، دیگران را در صحنه انتخابات دعوت کنیم تا سرنوشت کشورمان به دست خودمان رقم بخورد.
کد خبر: ۹۶۱۱۴۱۷
|
۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از چناران، سرهنگ پاسدار محمود حامد در همایش پرچم‌داران حسینی، منادیان بصیرت و طلایه داران هدایت که با حضور مبلغان، هیئات مذهبی، ائمه جماعات، هیأت امنای مساجد، مداحان و فعالان قرآنی و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، تبلیغات اسلامی، نهاد امامت جمعه، امور مساجد و جامعه مداحان در محل مسجد حضرت ابوالفضل (ع) کارخانه قند چناران برگزار شد اظهار کرد: امنیت کشور مرهون خون شهدایی است که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند به پاس خون شهدای خدمت اجازه نمی دهیم با عدم حضور در انتخابات دیگران برایمان تصمیم بگیرند.

وی با اشاره به جانفشانی شهدا و فداکاری ایثارگران بیان کرد: با شرکت در انتخابات ضمن بالا بردن آمار مشارکت، دشمنان کشور ناامید خواهند شد.

 حامد اذعان داشت: به احترام شهید رئیسی که خستگی ناپذیر بود می توان با فعالیت جهادی، دیگران را در این امر مهم سهیم کرد.

وی تاکید کرد: از عموم مردم دعوت می کنم در دور دوم انتخابات در ۱۵ تیرماه مشارکت حداکثری داشته باشند و هر یک، دیگران را در صحنه انتخابات دعوت نمایند تا سرنوشت کشورمان به دست خودمان رقم بخورد.

گفتنی است، حجت الاسلام علیزاده مسئول امور مساجد، صاحب خان هراتی جانشین معاونت عملیات فرماندهی انتظامی و حجت الاسلام پاروکار رییس اداره تبلیغات اسلامی ضمن توصیه های لازم در جهت حرمت ماه محرم و صفر، از آحاد مردم چناران دعوت کردند با انتخاب آگاهانه فرد اصلحی را بر مسند ریاست جمهوری بنشانند که ادامه دهنده راه شهید جمهور باشد.

خبرنگار/ ملیحه مداح

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار