خبرهای داغ:
جانشین سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

سپاه، پاسدار منافع و ارزش های انقلاب اسلامی است

سپاه، پاسدار منافع و ارزش های انقلاب اسلامی است
سرهنگ طاهرخانی عنوان کرد: سپاه پاسداران برابر قانون اساسی حافظ دستاوردها و منافع انقلاب است و از ارزش ها پاسداری می کند.
کد خبر: ۹۶۱۱۴۲۰
|
۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۳

 

 

 

 

 

 

 

قزوین_ به گزارش بسیج، صبح امروز با حضور سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی یوسفی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و سرهنگ عبدالرضا قنبرلو مسوول سازمان حفاظت اطلاعات سپاه استان قزوین، آئین تکریم و معارفه مسوول سازمان بسیج هنرمندان، مسوول آماد و پشتیبانی، مسوول فرهنگی خانواده سپاه و مسوول سازمان بسیج رسانه استان قزوین در سالن شهید پرویز سپاه استان برگزار شد.

سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در این مراسم ضمن بیان این نکته که خدا را شاکریم که در لباس سبز سپاه خادم مردم عزیز هستیم بیان کرد: خدا این توفیق را نصیب ما کرده که بتوانیم در این مجموعه مقدس که وظیفه پاسداری از منافع انقلاب و آرمانهای جمهوری اسلامی را برابر قانون اساسی به عهده آن گذاشته اند، در ماموریت های مختلف خدمت نماییم.

وی افزود: سپاه یک نهال نو پا بود که جنگ بی رحمانه ای با همکاری ابرقدرت ها به کشور تحمیل شد و آن چیزی که باعث شد ابرقدرتها در برابر ایران زانو بزنند حضور مردم در لباس بسیج در کنار سپاه و سایر نیروهای مسلح بود که خود را مطیع امر ولایت می دانند. جنگ تحمیلی، تنها جنگ در چند قرن اخیر بوده که دشمن نتوانسته است ذره ای از خاک کشور را تجزیه کند.

جانشین سپاه استان قزوین تشریح کرد: سپاه نقش بسیار بزرگی در عمران و آبادانی کشور دارد از جمله ساختن بزرگترین سدها در منطقه و دنیا، ریشه کنی بیماری فلج اطفال با کمک وزارت بهداشت و درمان از جمله کارهای مهم سپاه پاسداران برای مردم بوده است. در بحران کرونا مسئولان علوم پزشکی درخواست کمک کردند و سپاه استان کمتر از ۲۴ ساعت بیمارستان تعطیل شده رحیمیان را به چرخه خدمت رسانی بازگرداند.

سرهنگ طاهرخانی تشریح کرد: در جنگ نرم که با فرمان رهبر انقلاب تکلیف همگانی ایجاد کرد سپاه پاسداران با عزم راسخ وارد شد و این امر همچنان ادامه دارد. در فتنه ۸۸ که توطئه دشمنان داخلی و خارجی به بهانه تقلب حادث شد باز هم سپاه و بسیج توانستند بر این توطئه غلبه کنند.

وی اضافه کرد: بازنشستگان سپاه پاسداران چندین هفته به صورت خودجوش در این امر به یاری مردم آمدند و در سیل سیستان، گلستان و لرستان نقش سپاه پاسداران بی بدیل بود.

جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو تصریح کرد: انتخابات میدان بزرگی است و باید مشارکت حداکثری اتفاق بیفتد. باید فردی را انتخاب کنیم که علیه منافع کشور حرکت نکند، یکی از نامزدها با اتهام ناروا و جسارت به رهبر انقلاب و سردار سلیمانی بسیاری از مردم ما را جریحه دار کرده است.

سرهنگ طاهرخانی در پایان تاکید کرد: در مستندی سردار حاجی زاده به نقش شهید امیرعبداللهیان اشاره کرد و حاصل همکاری دیپلماسی و میدان را وعده صادق قلمداد کرد. امروز عرصه انتخابات عرصه حساسی است لذا بنا به فرموده رهبر انقلاب باید مردم را به مشارکت ترغیب و دعوت کنیم.

گفتنی است؛ طی این مراسم از تلاش سرهنگ خلج تکریم و سرهنگ حسین میرزانیا بعنوان معاون آماد و پشتیبانی سپاه استان معارفه شد. همچنین سیدجواد خسروی بعنوان مسوول معاونت فرهنگی امور خانواده سپاه استان و سرهنگ محمد کشاورز بعنوان مسوول سازمان بسیج هنرمندان سپاه استان قزوین معارفه شدند و از زحمات خواهر رضایی مسوول پیشین امور فرهنگی خانواده سپاه استان قزوین تجلیل شد.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار