مسئول سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان:

تلاش در برگزاری انتخاباتی پر شور در اصل در برابر دشمن ایستادن است

صالحی گفت: هر رأی باعث وحدت و یکپارچگی است و در واقع انتخابات یک فرصت برای تعیین سرنوشت سیاسی کشور توسط مردم است.
کد خبر: ۹۶۱۱۴۶۸
|
۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۵

به گزارش خبرنگاربسیج از زاهدان، مسئول سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان در مراسم اولین دوره انتخابات شورای هیآت مذهبی وبانوان ستایشگر زاهدان در جمع خواهران مداح ، با توجه به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات گفت: حضور حداکثری مردم درانتخابات از اهمیت بسیاری برخوردار است، اما انتخاب یک رئیس جمهور اصلح و کارآمد بر اساس فرمایشات امامین انقلاب بسیار مهم‌تر است.
 
وی درادامه افزود:سابقه خوب در مدیریت، ولایتمداری، روحیه خدمتگزاری، فعال، پرتلاش و موفق در عرصه بین‌المللی ازویژگی‌های رئیس جمهور هستند،که مقام معظم رهبری فرمودند.

صالحی خاطرنشان کرد:تلاش دربرگزاری انتخاباتی پر شور در اصل در برابر دشمن ایستادن است، دشمنی که سعی در القای نا امیدی به مردم و جوانان دارد باامید آفرینی و دوست داشتن منافع ملی باید برای ترویج ایمان و امیددر جامعه به خصوص نسل جوان تلاش کرد.

وی تصریح کرد:حضوردرانتخابات و برگزاری پر شور آن و حضور مردم در پای صندوق رأی تضمین کننده امینت کشور است .
مسئول سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی سپاه سلمان،اذعان داشت :شرکت در انتخابات بالاترین حس وطن پرستی است و نشان دهنده اوج تعلق و تعهد به وطن است  .

صالحی یادآور شد : هر رأی باعث وحدت و یکپارچگی است و در واقع انتخابات یک فرصت برای تعیین سرنوشت سیاسی کشور توسط مردم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار