استاندار سیستان و بلوچستان:

 مهمترین دغدغه رئیس جمهور شهید خدمت به مردم بود/ انتخابات فرصتی مغتنم برای ابراز وجود مردم در صحنه است

 کرمی در نشست تبیینی بسیجیان فرهنگی اظهار داشت: رئیس جمهور شهید خدمت به مردم را افتخاری برای خود می‌دانست و حضور مردم در صحنه انتخابات فرصت مغتنمی برای ابراز وجود و پاسداشت این نگاه خواهد بود.
کد خبر: ۹۶۱۱۴۷۰
|
۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، محمد کرمی،  استاندار سیستان وبلوچستان در نشست تبیینی بسیجیان فرهنگی که در زاهدان برگزار شد،گفت: امروز بیش از گذشته چشم همه جهان به ایران اسلامی است و حضور و مشارکت مردم در عرصه انتخابات بسیار حائز اهمیت خواهد بود. 

وی افزود: رئیس جمهور شهید خدمت به مردم را افتخاری برای خود می‌دانست و به صورت مستمر بر آن تاکید داشت.

 کرمی بیان داشت: صیانت از رای مردم وظیفه‌ای است که با جدیت آن را دنبال خواهیم کرد؛ با توکل و اتکا به ذات الهی فرایند خطیر انتخابات را پیش خواهیم برد و بدانیم که عزت و سرفرازی دست خداست.

استاندار سیستان و بلوچستان در بخش دیگری از سخنان خود به بررسی دستاوردها و اقدامات مهم و زیربنایی دولت سیزدهم در استان پرداخت و خاطرنشان کرد: در حوزه زیرساخت‌ها و اقتصاد اکنون سیستان و بلوچستان رشد فوق العاده‌ای را به خود می‌بیند و اتفاقات بزرگی در حال رقم خوردن است.

 کرمی گفت: آموزش و پرورش راهبرد اصلی و اساسی جامعه است؛ معلمان رسالت خطیر و مهمی در تربیت و ساختن افراد جامعه بر عهده دارند و سرمایه‌گذاری در مسیر پرورش فرزندان، اصلی ماندگار و تاثیرگذار در دیگر بخش‌ها خواهد بود.

 وی افزود: لازم است معلمان با دانش روز و با عصر تکنولوژی در کلاس درس حاضر شوند؛ چرا که مهم‌ترین نقش را معلمان در بدنه آموزش و پرورش ایفا می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار