بروشکی در نشست تبیینی بسیجیان فرهنگی:

 حضور حداکثری و فراگیر در عرصه انتخابات، یاس و ناامیدی دشمنان ایران اسلامی را در پی دارد

 مدیرکل آموزش و پرورش استان در همایش نشست تبیینی بسیجیان فرهنگی، حضور حداکثری و فراگیر در عرصه انتخابات را زمینه ساز یاس و ناامیدی دشمنان ایران دانست.
کد خبر: ۹۶۱۱۴۷۲
|
۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، نشست تبیینی بسیجیان فرهنگی در آستانه دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در محل آمفی تئاتر شهید عالی اداره کل برگزار گردید.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پرواز اردیبهشت ۱۴۰۳ به ویژه شهید جمهور آیت الله رئیسی به برخی از دستاوردها و اقدامات دولت سیزدهم در حوزه تعلیم و تربیت اشاره نمود و اظهار داشت: در دولت آیت الله رئیسی نظام تعلیم و تربیت نه تنها اولویت اول بلکه مسئله اساسی کشور تعریف شد.

 وی افزود: توجه ویژه به تقویت مدارس دولتی و کاهش تنوع مدارس، تقویت دانشگاه فرهنگیان و احیای مراکز تربیت معلم و کنکور تخصصی آن، تخصیص ردیف‌های استخدامی در حوزه آموزش و پرورش به تعداد ۲۳۶ هزار ردیف، ساخت بیش از ۷ هزار مدرسه در کشور به طوری که در هر روز ۸ مدرسه در مناطق مختلف احداث شده است، اجرای طرح بزرگ رتبه‌بندی و افزایش میانگین ۲۶ درصدی حقوق معلمان، طرح توانمندسازی معلمان و مهارت آموزی دانش آموزان، پروژه بزرگ نهایی شدن امتحانات دوره دوم متوسطه و تاثیر سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در کنکور سراسری و مواردی از این قبیل از اقدامات ارزنده و ماندگار دولت سیزدهم و در سایه نگاه بلند رئیس جمهور شهید بود.

 بروشکی ادامه داد: انتخابات در حقیقت مظهر اراده و انسجام ملت ایران است و حضور تک تک افراد جامعه خاری بر چشم دشمنان ایران اسلامی خواهد بود.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان بیان داشت: مشارکت حداکثری و فراگیر مردم در عرصه انتخابات یقیناً امید دشمن را به ناامیدی و یاس تبدیل می‌کند و دست اهریمنان را بیش از گذشته از دامان این سرزمین و مردم آن کوتاه خواهد کرد.

 وی خاطرنشان کرد: اگر به دنبال امنیت، عزت و سربلندی سرزمینمان و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم؛ همگان دوشادوش یکدیگر در انتخابات شرکت کرده و دیگران را نیز ترغیب و تشویق به حضور نماییم.

 بروشکی گفت: جامعه فرهنگیان به ویژه فرهنگیان بسیجی رسالت سنگینی بر عهده دارند؛ می‌طلبد تا با بهره‌گیری از کلام و گفتار و زمینه سازی مناسب، بستر مشارکت آحاد جامعه در این امر خطیر را فراهم نماییم.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: با نیت خالص و برای رضای خدا در این عرصه گام برداریم و قطعاً دست خدا همراه ملت ایران خواهد بود و بهترین سرنوشت را برای این مردم و مرز و بوم رقم خواهد زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار