معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان:

جمهوری اسلامی پرچمدار تمدن نوین در مقابل همه قدرت‌هاست/ قدرت ایران اسلامی جامعه نخبگانی آن و شما دانش آموزان هستید

شریفی در همایش رای اولی‌های ناحیه ۲ زاهدان جمهوری اسلامی ایران را پرچمدار تمدن نوین در مقابل همه قدرت‌ها دانست و خاطرنشان کرد: شما دانش آموزان و جامعه نخبگانی قدرت ایران اسلامی هستید.
کد خبر: ۹۶۱۱۴۷۴
|
۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، رضا شریفی در همایش رای اولی‌های ناحیه ۲ زاهدان ضمن قدردانی از تلاش‌های اداره کل آموزش و پرورش استان در برگزاری همایش‌های رای اولی‌ها و بصیرت افزایی در بین دانش‌آموزان و فرهنگیان اظهار داشت: سوال مهمی که ذهن بسیاری از افراد بشر را به خود معطوف کرده این است که چرا انتخابات ایران در عرصه جهانی مهم است؟ در پاسخ به آن می‌توان گفت: چون اثرگذاریم؛ چون مستقل هستیم و زیر بار حرف زور نرفته و نخواهیم رفت.

وی افزود: جمهوری اسلامی پرچمدار تمدن نوین در مقابل همه قدرت‌هاست و قدرت جمهوری اسلامی جامعه نخبگانی و شما دانش آموزان هستید.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: جمهوری اسلامی جریان ساز، گفتمان ساز و حرکت آفرین است؛ باید همگان بدانند ایران اسلامی صاحب قدرت و وزن است.

شریفی بیان داشت: دشمن به دنبال دلسرد کردن مردم و انشقاق بین مسئولین است و تلاش می‌کند شکاف اجتماعی در صفوف مردم ایجاد کند؛ اما باز هم اشتباه کرده و می‌کند؛ چرا که مردم ایران اسلامی متحد و یکپارچه و پیوسته پای انقلاب و نظام خود هستند.

وی گفت: با حضور و همراهی خودمان در انتخابات به هیچ اهریمنی اجازه ورود و دخالت در امور کشور را نمی‌دهیم؛ قدر تک تک آراء خود را می‌دانیم و مقوله مشارکت حداکثری و فراگیر در انتخابات را مهم قلمداد می‌کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بزرگترین سرمایه جامعه، نیروی انسانی جوان، متفکر و با اراده اوست؛ مراقب باشید دشمن به دنبال تسخیر ذهن و فکر و ایده شماست؛ از قرار گرفتن در جنگ روانی دشمن پرهیز کنید و وحدت خودمان را حفظ خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار