خبرهای داغ:

محفل چهارشنبه های رضوی برپاست

هر هفته چهارشنبه های رضوی به همت کانون خدمت رضوی شهرستان هفتکل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۱۱۵۴۳
|
۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ؛ در آستانه فرا رسیدن ماه محرم و صفر و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان ،خادمان حضرت مهیای برپایی مجلس عزای حسینی می‌شوند. 
طبق روال هر ساله هر چهارشنبه در پارک هفتم تیر شهرستان هفتکل  با قرائت صلوات خاصه به همراه زیارت عاشورا ، مدیحه و مناجات خوانی یاوران رضوی  حال و هوای شهر و دلها را روانه صحن و سرای سالار شهیدان می‌کنند.
چهارشنبه ۱۳ تیرماه مسئول خادمین رضوی هفتکل سرکار خانم موسوی طی سخنرانی که در برنامه داشتند اینگونه اظهار کرد: با توجه به روز سرنوشت ساز پیش رو ما باید آگاه و هوشیار باشیم طبق اقدامات خوبی که در دولت سیزدهم با توجه به تلاش های رئیس جمهور فقید در راستای حمایت از مردم ما بایت با انتخاب صحیح راه آن شهید را ادامه دار سازیم. دولتی که در اوج بیماری کرونا و فشارها و جنگ اقتصادی که بر کشور حاکم بود و با وجود رشد منفی اقتصادی، تلاش کرد تا نشاط را در ملت زنده کند. رئیسی که سابقه موفقی در قوه قضائیه داشت سعی کرد با وجود همه چالش‌ها،امید را در دل مردم ایران زنده نگه دارد.
ما باید ادامه دار راه شهیدانمان از کربلا تا به امروزه باشیم ،واقعه تاریخ اسلام زمینه ساز قیام علیه ظلم و فساد در برابر مفسدان راهن انقلاب بوده ما نباید تحت تاثیر شایعه پراکنی های فضای مجازی قرار گیریم .
مردم شهرستان هفتکل در عرصه‌های مختلف انتخابات نقش مهم و تأثیرگذاری داشته‌اند و در ۱۵ تیر ماه ان‌شاءالله شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری خواهیم بود.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار