استاندار مرکزی مطرح کرد

پایبندی به نظام مهمترین پیام ملت ایران

استاندار مرکزی پایبندی به نظام را مهم‌ترین پیام حضور مردم در این انتخابات عنوان کرد و گفت: مشارکت در انتخابات و رای دادن تاییدی بر مقبولیت نظام است که موجب یاس دشمنان می‌شود.
کد خبر: ۹۶۱۱۵۵۱
|
۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی صبح امروز در حاشیه بازدید از شعب اخذ رأی اراک در مسجد علی‌بن‌ابیطالب(ع) در جمع خبرنگاران گفت: امروز یکی از روزهای سرنوشت ساز و تعیین کننده در مسیر پیشرفت کشور است.

وی حضور مردم شهر اراک را در انتخابات پرشورتر از دور اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری دانست و افزود: حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی ضمن خنثی‌سازی توطئه دشمنان موجب تقویت پیوند بین مردم و نظام اسلامی می‌شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: انتخابات در کشوری که نظام مردم سالاری دینی بر آن حاکم بوده و یکی از منحصربه‌فردترین حکومت‌ها و انقلاب‌های تاریخ جهان است، موجب تقویت مؤلفه‌های امنیت ملی و عناصر انجسام و اقتدر اجتماعی خواهد شد.

مخلص‌الائمه پایبندی به نظام را مهم‌ترین پیام حضور مردم در این انتخابات عنوان کرد و گفت: مشارکت در انتخابات و رای دادن تاییدی بر مقبولیت نظام است که موجب یاس دشمنان می‌شود.

وی حضور در انتخابات را یک وظیفه و تکلیف دانست و خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات استفاده از حقوق اجتماعی و سیاسی است؛ شرکت در انتخابات علاوه بر تکلیف، حق است و مردم باید از این حق خود دفاع کنند چراکه قرار است چهار سال نظام اجرایی تحت تاثیر این انتخابات باشد لذا مکلف به شرکت در انتخابات هستیم؛ حفظ نظام منوط به حضور مردم در صحنه‌ بوده که انتخابات یکی از صحنه‌ها است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار