خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

انتخابات عرصه تعیین سرنوشت خود و جامعه است

کد خبر: ۹۶۱۱۵۵۴
|
۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت‌ الاسلام سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز ۱۵ تیرماه پس از انداختن رأی خود به صندوق شعبه سیار مستقر در دفتر امام جمعه بیرجند افزود: مساله انتخاب در زندگی انسانی به‌ عنوان یک مساله اصولی در انسان شناسی و دین شناسی مطرح است.

وی گفت: همه عمر انسان را طول آن لحظه‌ها تشکیل می‌دهند اما عمر انسان در عرض بی نهایت است یعنی خواسته انسان محدودیت ندارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه خداوند به انسان اراده و اختیار داده است ادامه داد: همچنین بر اساس اختیار به انسان قدرت انتخاب داده شده تا هر لحظه بتواند در میان میلیاردها تصور اعم از خانه، اخم، لبخند، ازدواج، امور نظامی، کسب و کار یکی را انتخاب کند.

وی گفت: هویت، شخصیت و ارزش انسان مساوی با نوع انتخاب او است لذا اینکه یکی سر از حیوانیت در می‌آورد و یکی بالاتر از فرشته می‌شود به انتخاب خودش بر می‌گردد و هر علت و سببی متناسب با آن به معلول خواهد رسید.

حجت الاسلام عبادی افزود: انتخاب احسن نیز جزء فطرت انسان است و اگر انسان پا روی ‌فطرت و وجدان خود بگذارد در هر عوارض سویی که پیش بیاید از جمله خون مظلومان شریک است لذا فقط جو بایدن نیست که در سطح جامعه بین الملل درخصوص خون زن، کودک و انواع و اقسام جنایات و خیانت تصمیم می‌گیرد بلکه هر فردی همراه، همفکر و سوء انتخاب داد در این موضوعات شریک است.

وی گفت: خراسان‌ جنوبی با فرهنگ متعالی مردم همواره در سطح ایران انقلابی از نظر کمیت بالاترین امتیازها را دارد صد البته مهم کیفیت است که چه کسانی یا کسی را در سرنوشت مردم، جان، ناموس، خون و دین مردم دخالت دهیم.

امام جمعه بیرجند اظهار کرد: رأی دادن به این معناست لذا هر کسی رییس‌ جمهور می‌شود باید در پای آن همه مسئولیت‌ها را بپذیرید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار