خبرهای داغ:
جانشین سپاه نینوا :

مردم امروز سیمای اقتدار و عزت ایران اسلامی را ترسیم خواهند کرد / مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح مورد تاکید ماست

سردار سیدموسی حسینی گفت: مردم عزیز ما امروز با مشارکت خود در انتخابات سیمای اقتدار و عزت ایران اسلامی را ترسیم خواهند کرد لذا حضور پرشور و حداکثری به زیبایی بیشتر این تصویر کمک خواهد کرد.
کد خبر: ۹۶۱۱۵۷۳
|
۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱

مردم امروز سیمای اقتدار و عزت ایران اسلامی را ترسیم خواهند کرد / مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح مورد تاکید ماست

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان ، سرتیپ دوم پاسدار سید موسی حسینی ؛ جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان در حاشیه برگزاری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مسجد حضرت امیر (ع) گرگان گفت : امروز با اجرای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ، رویداد بسیاری مهمی در سطح کشور برگزار می شود و سرنوشت کشور با انتخاب مردم رقم خواهد خورد.

وی افزود : مردم عزیز ما امروز با مشارکت خود در انتخابات سیمای اقتدار و عزت ایران اسلامی را ترسیم خواهند کرد لذا حضور پرشور و حداکثری به زیبایی بیشتر این تصویر کمک خواهد کرد و ما برای مدت ۴ سال رییس قوه مجریه را انتخاب میکنیم که همه امور اجرایی کشور در اختیار اوست.

سردار حسینی تصریح کرد : تاکید همیشگی ما در انتخابات ها حضور حداکثری در پای صندوق رای و انتخابات آگاهانه و هوشمندانه کاندیدای اصلح بر اساس شاخصه های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است تا بتواند گره مشکلات مردم را باز کرده و ادامه دهنده راه شهید جمهور باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها